Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Quote #7


Welkom bij Quote #7! Bij '#Quote' behandel ik elke maand een quote om de week mee te eindigen of te beginnen! 


Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

'I hope you're not going to leave like others.'

De quote van vandaag is best kort. Meestal houd ik van lange quotes, maar in deze quote kon ik mijzelf heel erg erin vinden. Ik heb namelijk heel erg last van onzekerheid, vaak over mezelf. In de 17 jaar dat ik op deze wereld sta, heb ik veel dingen geleerd. Dat je soms mensen geen 2e kans kan gunnen, omdat ze iets verschrikkelijks hebben gedaan. Maar omdat je zoveel om iemand geeft, doe je dat toch.. En dan laten die mensen je los, en raak je ze kwijt. Deze quote liet me inzien dat je zuinig en dankbaar moet zijn met de mensen om je heen. 

In het leven komen mensen, maar ze gaan ook. Ik wil jullie laten inzien dat je wat van je leven moet maken, en dat je de mensen om je heen die van je houden, vast moet houden, bij je moet houden. Wat er ook gebeurd.. Je onzekerheid is er niet om je tegen te houden van andere mensen, maar om anderen in te laten zien dat jij wat waard bent! Als een vriend, vriendin, kennis, of familie.. 

Heb jij last van onzekerheid? En zo ja, hoe ga jij hiermee om? 

-------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x