Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Artikelen met eigen foto's.

Ik wilde even snel iets zeggen, het spijt me echt heel erg. Er komen de laatste tijd niet zoveel artikelen online met eigen gemaakte foto's, denk dan aan shoplogs of reviews. Dit komt omdat mijn mobiel heel vaak leeg is. Waardoor ik dus ook geen foto's kan maken. En zoals ik al eerder zei, ik heb het echt zo druk met school! Elke dag moet ik van 8 tot 3 fulltime naar school. Als ik thuis ben, dan ben ik ook echt moe. Dan moet ik nog huiswerk maken, en nog van alles doen voor school. School staat echt op dit moment op nummer 1, omdat de cijfers die ik nu haal, meegaan volgend jaar in mijn examen. Daarom wil ik me er ook echt goed op richten, maar soms lukt het niet altijd omdat ik ook zo graag artikelen wil plaatsen voor jullie! Ik hoop echt dat jullie het begrijpen, en niet vinden dat ik overdrijf of ik me aanstel. Zeker dit weekend komen er meer artikelen online dan normaal. Dat beloof ik jullie! Heel erg bedankt voor het begrip, en ik zie jullie snel weer! Doeiidoeii, xxx Demi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x