Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Wishlist Make up!


Ik heb vandaag voor jullie een Wishlist gemaakt van wat ik qua make up nog heel graag wil hebben. Hebben klinkt dan heel hebberig, haha. Maar zo word het echt niet bedoeld! Lees je mee?

Lijsten, iedereen maakt ze wel. Ik zelfs ook! Soms wel echt van de domste dingetjes. Maar er kunnen ook handige lijstjes zijn! Ik heb ze vooral nodig zodat ik niet vergeet wat ik moest doen of moet halen van de winkel.

Vooral wenslijsten vind ik erg leuk om te maken. Ik heb dan het gevoel dat ik mezelf een beetje kan tegenhouden om het make up kopen te verminderen. Ik geef eerlijk toe, dat lukt nooit, haha! Elke week lees ik wel weer artikelen over nieuwe producten, en er dan op sta te springen om ze uit te gaan testen! En natuurlijk heb ik als beautyblogger een excuus om toch weer make up te kopen! Vandaag deel ik mijn make up wishlist met jullie! Veel plezier met lezen!



Nummer 1. Mac Antonio Lopez 3 Lips: Nude. €35.00
Als allereerste heb ik een product van Mac, waar ik echt heel erg nieuwsgierig naar ben. Zelf ken ik de kwaliteit van Mac niet, maar als ik de ontzettend goede verhalen hoor, dan weet ik gewoon dat het een fijn merk is. Maar eigenlijks moet dat ook wel, het is zo duur, en dat heb ik er echt niet voor over. Toch heb ik een product uit gekozen die me wel heel fijn lijkt, en ik vind hem echt prachtig! (:

Dit staat bij het product:
Kleur en textuur voor de lippen, die Mac zo befaamd heeft gemaakt. Het glossy champagne van Art Directed, de satijnen perziktint van Antonio's girls en het volle witroze van Vivid Image.


Nummer 2. EyesLipsFace Kabuki Brush! €6.00
Oeh wat ziet deze er prachtig uit! Essence is ook al met een Kabuki Brush gekomen, en die lijkt mij ook echt ontzettend fijn! Zelf wil ik echt al heel lang een Kabuki Brush, maar steeds zag ik er wel een, maar dan moet ik er weer zoveel geld voor betalen. En qua prijs valt deze best mee!





Nummer 3. H&M Nagellak. €3.95
Steeds meer merken komen met de "fruithagel" nagellakjes! De nieuwe trend die zich aan het opbouwen is. Echt leuk vind ik dit! (:



Nummer 4. Essie nagellak!
Het zelfde geld voor Essie als Mac, zo duur! Maar wel echt hele mooie nagellak. Ben stiekem heel jaloers op de mensen die wel Essie nagellak hebben, hihihi!

Een hele kleine wishlist, ik weet het! Ik heb ook niet zo heel veel dingen die ik écht graag wil hebben.
Bedankt voor het lezen, en ik zie jullie snel weer! (:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x