Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

ONE DIRECTION KOMT NAAR NEDERLAND!


Ik heb supergoed nieuws voor alle Directioners (onder andere ik haha). Ze komen namelijk weer naar Nederland om een spetterend optreden te geven! Heb je het concert van dit jaar gemist of wil je gewoon keihard meezingen met "Best song ever?" Dan is dit jouw kans! Maar een tip: je moet razendsnel zijn om een kaartje te bemachtigen! 


One Direction heeft over de hele wereld trotse fans. Zo ook in Nederland! En de boys houden ook van ons, want blijkbaar was het concert van afgelopen mei nog niet genoeg! Organisator Mojo Concerts heeft aangekondigd dat ze volgend jaar een nieuw optreden zullen geven. Het concert maakt deel uit van de Where We Are Tour in 2014. De (lekkere) boys zullen onder andere ook naar Duitsland, Spanje en Italië gaan!

De jongens Niall, Zayn, Liam, Harry en Louis zullen komende zomer zingen in de Amsterdam Arena! Schrijf de datum van het concert maar vast in je agenda, met een rode cirkel en heel veel hartjes! 24 Juni 2014. 

Ben je helemaal crazy geworden en sta je te springen in je kamer? Zeg al je plannen voor volgende week zaterdagochtend (28 September 2013) af. Want dan gaan de kaartjes om 9.00 stipt in de verkoop. Wees er snel bij, want het vorige concert was al binnen een kwartier uitverkocht!

Ik kan niet wachten op hun derde album, Midnight Memories, 25 november komt ie uit! 

Ik wilde dit supertoffe nieuwtje toch even aan jullie melden! Tenminste, voor alle One Direction fans haha! Bedankt voor het lezen, en laat mij weten of jij er naar toe gaat! Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x