Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Primark wintercollectie 2013!


Nu ik gisteren toch een artikel over de nieuwe filialen heb geplaatst, gaan we het vandaag weer hebben over de Primark! Vandaag laat ik jullie de wintercollectie van 2013 zien.
In september en oktober stromen de nieuwe wintercollecties alweer de winkels binnen. We kunnen weer jurkjes dragen met een panty of majo, en ons verstoppen in dikke wollen truien. Natuurlijk is een van jou favoriete budget kledingwinkel, de Primark! Die brengt ons een mooie collectie voor de wintermaanden en het feestseizoen uit. Primark gaat deze winter voor een gothic style. Wat ik persoonlijk niet mooi vind..

Primark komt deze winter met een donkere collectie, die draait om gothic. Helemaal volgens de laatste modetrends! De gothic trend is donker, maar ook heel erg uitdagend. Een mix van fluweel en satijn zie je terug in de kledingstukken. Dit is dé collectie voor stoere meiden en stoere vrouwen!


Trui: €12,-


Blouse: €25,-
Rok: €19,-
Schoenen: €18,-
Ringen: €1,50,-


Kimono: €25,-
Limited Edition ketting: €10,-
Vanaf oktober te koop!


Hoofdketting: €3,-
Jurk: €19,-
Vanaf oktober te koop!


Hoofdketting: €3,-
Top: 10,-


Blouse: €13,-
Glitter short: €19,-


Trui: €12,-
Jurk: €23,-
Laars: €18,-
Ringen: €1,50.
Ringen: €3,-

Wat vinden jullie van deze stijl?
Mijn mening erover is dat ik het echt niet mooi vind, haha!
Bedankt voor het lezen, Xxx Demi.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x