Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Get your freak on tag! - Tagtime!


Door ehm, niemand haha! Ik zag deze tag al op meerdere blogs voorbij zien komen, en ik vind het echt een leuke tag!



1. Wat is een rare gewoonte van je? Ik vind het moeilijk om wat raars van mezelf te bedenken, dus ik heb het aan andere mensen in mijn omgeving gevraagd. Een voorbeeld, ik kauw op vla, yoghurt, etc. (Zonder dat er stukjes in zitten!!).

2. Wat zijn je fobieën? Echt waar, ik ben er een tijdje geleden achter gekomen. Ik heb emetofobie. Dat houd in dat je een extreme angst heb voor overgeven. Een tijdje geleden was ik bij mijn beppe in het ziekenhuis en ze moest overgeven. Ik rende de kamer uit en buiten de kamer begon ik in paniek te raken. Ik weet niet wat het is, het zit denk ik in de familie. Ik hoop dat naarmate de tijd veranderd, ik er later geen last van zal hebben bij mijn kinderen.


3. Welk liedje zing/schreeuw je lekker hard mee als je alleen bent? Ik ben meestal alleen als ik op mijn kamer zit. Dan ga ik het liefst voor 'Hold my hand'. Deze staat in heel veel top 40's, als dat een woord is haha!

4. Aan welke kant van het bed slaap je? Ik snap deze vraag niet zo goed, haha. Maar ik denk dat ze bedoelen aan welke kant ik slaap op een 2 persoons bed, maar die heb ik zelf niet!


5. Wat bestel je bij Starbucks? Ik kom echt nooit, maar dan ook nooit bij de Starbucks. Die ene keer dat ik er ben geweest was in Parijs in 2014. Toen deelde ik een soort van chocoladekoffie met een vriendin.

6. Welke beauty-regel raad je iedereen aan maar houd je jezelf niet aan? 1 keer in de 2 weken een maskertje, maar dat vergeet ik vaak genoeg!


7. Wat is je favoriete slechte snack? De 2 in 1 mix van Lays! Die is pas net nieuw in de winkel, en oh, genieten.

8. Wat draag je in bed? Meestal een kort broekje met een nachtjapon erover heen, aangezien ik het niet fijn vind dat je alles eronder al gauw ziet. En haha, ik draag sokken in bed ja. Wel doe ik ze nog vaak uit in bed omdat het gewoon te warm is.

Xo, Demi.

---------------