Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

NOTD: Take it outside


Vandaag laat iik jullie mijn 'nails of the day' zien! Omdat ik toch wel erg blij ben met dit mooie Essie lakje. Misschien niet echt een zomers kleurtje, maar wauw ik vind hem prachtig! Ik heb het over 'take it outside van Essie.




Deze grijze'achtige kleur vind ik zo mooi basic staan op je nagels. Niet al te opvallend, gewoon neutraal. Ideaal als je niet zo van die felle kleuren houd. Het weer hier in Friesland is zo wisselvallig, we hebben nu alleen nog maar regenachtige dagen. Ik merk dat ik steeds meer naar de 'nude kleuren toe trek, en niet zulke felle kleuren meer draag..






Het lakje is dus van Essie, een merk waar ik echt gek op ben. Ik ben vooral weg van hun lakjes, omdat ik heb germerkt dat ze zo ontzettend lang op je nagels blijven zitten! Dit lakje kocht ik een tijdje geleden bij de DA drogist, aangezien die bij ons in het winkelcentrum failliet is. Normaal koop ik niet gauw een Essie lakje, omdat ik het best een hoge prijs vind. €12,95 voor 1 lakje, pffft.

Ik denk dat dit wel mijn favoriete nagellakmerk aan het worden is. Na Essence dan hihi.

Voor een Essie lakje betaal je €9,99 bij de Etos! Essie lakjes zijn ook verkrijgbaar in nagelverzorgingproducten!

Wat voor nagellak draag jij vandaag?
----------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x