Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

OOTD // All Black Flowers


'Ehm, wat doe je in zwarte kleding op een dag zoals vandaag, als het 22 graden is buiten?' Zoals je weet houd ik veel van zwart. Een lange, luchtige maxirok draag ik vandaag omdat het hier continu warm is, dan weer regent, etc...




Maandag 29 juni, 14:30. Het is 22 graden buiten. De lucht is zo af en toe bewolkt en er staat een fris windje.


Ik vond dat het mocht vandaag: zwart dragen. Eigenlijk is het een beetje wisselvallig vandaag, maar ik had het helemaal niet heel warm!


De croptop die ik draag komt van de H&M, gekocht in de sale voor €3,00.
De maxiskirt die ik draag komt van de Bristol, gekocht voor €19,99.
De schoenen die ik draag zijn van Vans, en heb ik gekocht bij Sportsworld voor €55,00.

----------------------------------------------------------------------------------------------