Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review - Essence Blendingbrush


Wanneer ik pas een product wil reviewe, test ik het eerst voor een lange tijd uit. Normaal gesproken weet ik pas echt of en hoe een product werkt en bevalt na een langere tijd gebruiken. Bij dit product ging het anders! Ik gebruik hem nu al een week en ik ben niet heel tevreden over het resultaat..




Een tijdje terug spotte ik deze kwast op vakantie in een mega grote Kruidvat filiaal! Hier in Friesland hebben wij zelden een Kruidvat die zo'n groot, en extra Essence schap heeft. Ik kon hem niet laten liggen en nam hem meteen mee!


Ik begon wat te googelen en kon eigenlijk nog geen review over deze kwast vinden. Aan de ene kant dacht ik huh? Maar aan de andere kant ook maar weer goed dat ik hem gekocht heb voor een review! Voor deze Essence blendingbrush betaalde ik €1,59.


Tot nu toe, gebruik ik de Essence Blendingbrush dagelijks voor in totaal 1 week. Na het aanbrengen van mijn oogschaduw heb ik geprobeerd om mooi en goed te blenden met deze kwast. Laat ik maar meteen beginnen met een minpunt, ik vind de haartjes te ver uit elkaar staan. En het gevolg daarvan is dat ik een fall-out krijg onder mijn onderste wimperrand. En dat willen we natuurlijk het liefst voorkomen!



Na drie á vier dagen begon ik er echt genoeg van te krijgen. Mijn huid raakte geïrriteerd, en ik werd er totaal gek van dat ik maar continu een fall-out van mijn oogschaduw kreeg. Ik had hier zo iets anders van verwacht!



Tot slot, mijn eindconclusie, ik ben hier niet tevreden over! Mijn huid werd geïrriteerd van het feit dat het kwastje te ruw zijn werk deed. Mijn huid is erg gevoelig voor dingen en probeer daarom niet te vaak dingen uit. Mijn mening, niet kopen!

Deze Essence Blendingbrush is te koop bij de Kruidvat (Met Extra Essence schap) voor €1,59!
--------------------------------------------------------------------------------------------