Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

NYC Applelicious ~ Review


Ergens vorige week wipte ik even snel langs de Action. Gewoon even snel kijken of er al wat schoolspullen te koop waren en mijn moeder wou ook even kijken. En dan, ja, ook altijd, ga ik even langs de make-up.



Action komt steeds vaker met populaire merken in hun assortiment. Nu kan je denken aan Miss sporty, China Glaze of O.P.I. En zo, kwam ik ook NYC make-up tegen afgelopen week. Uiteindelijk nam ik maar 1 product mee, omdat de andere producten ook niet veel soeps was.


Dus.. Uiteindelijk nam ik deze lippenbalsem maar mee. Ik heb hier voorgaande jaren heel veel goeds over gehoord. De applelicious lipbalm van NYC. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, haha!



De lippenbalsem ziet er erg goed uit. De lippenbalsem komt door zijn naam aan, natuurlijk, het appeltje in het midden! ;)




Mooie pigmentatie! Ik gebruik de NYC Applelicious nu een paar dagen dagelijks als lippenbalsem. En ondanks dat ik het niet echt mijn kleur vind, vind ik hem heel fijn! Ik heb gevoelige lippen als het gaat om lippenbalsems. Mijn lippen vangen nooit alle lippenbalsems op, ze veroorzaken soms ook de velletjes erger.

Als lippenbalsem, die ik dagelijks kan gebruiken én met een leuk kleurtje erbij vind ik dit echt een goedkope aanrader! Én, het scheelt nu een hoop geld als je het bij de Action koopt.

De NYC Applelicious, is NU te koop bij Action voor €0,89!

------------------------------------------------------------------------------