Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence LE: Merry Berry!


Essence komt weer met een nieuwe LE: Merry Berry! Deze collectie is in november en december in de winkels!


Om de heerlijke feestdagen natuurlijk glitterig door te kunnen brengen! Essence speelt met deze collectie helemaal in op de Berry trend van dit najaar, dus dat vind ik heel leuk gekozen! En Merry Berry klinkt ook wel echt funny. 

Eyeshadow {1,99}


Er zitten twee oogschaduws in de collectie, 01 The Perfect Dress en 02 The Masked Ball. Het patroontje in deze oogschaduws zijn ook weer supergaaf gedaan! Essence zegt dat 01 een koperkleur is, maar ik vind het er niet helemaal op lijken.. 02 is een mooie metallic paarse tint. 

False lashes {2,99} & stripes nail stickers {1,49}


Tijdens het kerstdiner of tijdens een oude- en nieuw feestje kunnen nepwimpers bijna niet ontbreken. Vandaar ook dat Essence ze in deze LE stopt. Dit setje bevat 2 verschillende lengtes wimpers en een wimperlijm. Deze is er in 01 Tonight, I'll Be The One. 

Ook heeft Essence er leuk, verrassende nageltape bij gedaan, die heel smal is waardoor je een leuke nailart kan maken. 

Lipstick {2,29}

Er komen drie kleuren van de Longlasting Lipsticks, waarvan de rode een matte finish heeft. De kleuren heten 01 Let's The Berry-Tales Begin, 02 Pink & Perfect en 03 Red Rocks. Ben zeer benieuwd naar 01 en 03!

Highlighting Powder {3,29} & Scented Gold Dust Powder {3,49}


Met de feestdagen kun je een mooie highlighter natuurlijk ook niet vergeten! De Highlighting Powder heeft een leuk sterrenpatroontje erin, wat ik ook weer echt superleuk gedaan vind! Deze heet 01 I Love My Golden Pumps. 

Ook is er een poederverstuiver die een licht geurtje heeft, ideaal om bijvoorbeeld op je decolleté te verstuiven bij een mooi avondje uit! Deze is er in 01 I Love My Golden Pumps.

Nail polish & Topcoat {1,99} 


Nagellak is natuurlijk de afmaker van je outfit! Deze nagellakjes zitten in potjes, met een superleuke dop. De kleurtjes zijn in 01 The Masked Ball, 02 Purple With Purpose, 03 Pink & Perfect en 04 Red Rocks.

Ook is er nog een topcoat met gouden glitter om je nagels wat extra's te geven, deze heet 01 I Love My Golden Pumps. 

Hair fragrance {3,49}



Als je je haar helemaal mooi hebt gedaan voor een heerlijke kerstdiner, is het extra leuk als er wat geur in je haar zit. Deze Hair Fragrance geeft je haar een lekker fris geurtje, maar ook veel glans en glitter door de kleine glitters die erin zitten.

Ik moet zeggen dat ik echt heel benieuwd naar deze LE ben! Het is nu oktober, en ik luister serieus nu al superveel kerstnummers om alvast in de sfeer te komen. Wat heb ik zin in kerst! Vooral de lipsticks en de highlighter lijken me heel erg mooi.  

Deze Essence Merry Berry LE is dus verkrijgbaar in november en december bij de Kruidvat en Trekpleister.

Wat lijkt jou het leukst uit deze LE? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x