Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Opgemaakt: Nivea reinigingslotion


Nivea is een merk waar ik al erg goede ervaring mee heb. Vroeger heb ik wel eens wat producten gebruikt voor mijn erge aanvallen met onzuiverheden en puistjes.



Vorige maand was ik aan het rondkijken voor een goede reinigingslotion, die ook niet al te duur is. Ik geef niet graag veel geld uit aan een reinigingslotion. Want sommige prijzen, waar je soms al zoveel voor moet betalen, bespottelijk! Totdat ik deze reinigingslotion bij de DA Drogist spotte!


Nivea aqua effect - verzachtende Tonic {Droge of gevoelige huid} €5,99.

Zuivert de huid grondig en verwijdert laatste onzuiverheden en make-up resten. Helpt de vochtbalans van de huid te behouden. De alcoholvrije, milde formule kalmeert de huid. 

Ingrediënten:
Aqua, Glycerin, PEG-8, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Glyceryl Glucoside, Prunus Amygdadus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Polyquaternium-10, Citrid Acid, Sodium Chloride, Sodium Acetate, 1-2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethandol, Butylphenyl Melthylpropional, Geraniol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.



Van deze Nivea reinigingstonic zijn twee versies, de tonic voor de droge tot gevoelige huid en een tonic voor de normale tot gemengde huid. Ik besloot om voor de tonic te gaan voor de droge tot gevoelige huid, omdat mijn huid al snel geïrriteerd raakt van een nieuwe reinigingslotion. 



Ten eerste vind ik de verpakking er echt aantrekkelijk uitzien. Het is een grote flacon van 200ml. De tube zelf heeft een beetje een roze achtige kleurtje. De flacon heeft een gemakkelijke dop die je open en dicht kan doen. De reinigingslotion zelf heeft geen nare geur, een van de fijne dingen die een lotion wel moet hebben.  


Conclusie
Ik ben echt heel erg tevreden over deze reinigingslotion van Nivea. Ik zal het absoluut opnieuw kopen, (en ja, dat heb ik stiekem al gedaan, haha!). Eigenlijk kan ik dit product aanraden voor mensen met een hele gevoelige huid, net zoals mij. Maar ook voor mensen met een normale huid. Ik vind het ontzettend fijn dat ik eindelijk de perfecte reinigingslotion heb gevonden, die niet prikt.

Deze Nivea verzachte tonic voor de droge of gevoelige huid is onder andere te koop bij de DA Drogist voor €5,99.

Veel liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x