Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mac lipstick Sheer Plum | Replica


Het is nu alweer 2 weken geleden dat ik 2 Replica MAC lipsticks kocht via Brushesandmore.


Ik kocht daar, op die Facebook webshop, 2 namaak MAC lipsticks. Producten waar ik eigenlijk al heel lang op zoek naar ben. Vorige week heb ik Dare You van MAC gereviewed. En wat een pigment had die! Ik dacht, daar komt snel verandering in dat ik meer namaak lipsticks ga kopen!

Ik had mijn oog al even laten vallen op een prachtige lipstick: Sheer Plum van MAC Cosmetics. Lees snel verder als je wilt weten wat ik ervan vond!


Als het op kiezen van kleuren aankomt, ben ik daar echt zeer slecht in. Ik kies in het begin wat kleuren die ik mooi vind, maar als ik lang naar de foto blijf staren vind ik die kleuren ineens niet meer zo gaaf als dat ik ze eerst zo gaaf vond. Uren en uren kan ik op websites kijken om uiteindelijk ofwel met geen enkele kleur te kopen, of ineens alle tinten van het product willen meenemen. MAC heeft zo ongelooflijk veel kleuren van hun lipsticks dat het bijna onmogelijk is om er een te kunnen kiezen.


  • MAC lipstick Sheer Plum (Replica): €5,00 bij NubesCosmetica. 
  • (Nieuwe naam voor Brushesandmore.)


De verpakking van de MAC lipstick is natuurlijk simpel, maar wel aantrekkelijk. Doordat de gehele verpakking zwart is, kun je ook eigenlijk wel zo herkennen dat het doosje van MAC kan zijn. 


De MAC lipstick Sheer Plum bevat een soort van roze achtig kleurtje. Er springt ook wat nude uit. Omdat ik echt gek ben van nude lipsticks, koos ik voor de kleur Sheer Plum. Natuurlijk is het ontzettend moeilijk om al op foto te zien hoe de kleur bevalt en er precies uitziet. Maar ik had er zeker een goed gevoel over.




Op de foto's hierboven heb ik de lipstick geswatcht. Ik had ook wel verwacht dat de lipstick heel veel pigment zou hebben. Ik vind hem echt indrukwekkend. Vooral de eerste keer dat ik hem swatchede had hij echt heel veel pigment. 


Conclusie

De MAC lipstick Sheer Plum heeft me goed kunnen overtuigen als ik had verwacht dat het zou doen! Ik had niet zulke hoge verwachtingen over het pigment van de lipstick, Het is natuurlijk namaak, dus wat moet je ervan verwachten. Het pluspunt vind ik ook echt wel dat de lipstick heerlijk romig en zacht aanbrengt. Natuurlijk is de échte Sheer Plum MAC lipstick anders dan deze. Ik geef daarom deze MAC lipstick een 9/10. Mijn liefde voor dupe MAC lipsticks is nog niet over..

Heb jij wel eens namaak producten van MAC ontdekt, zo ja welke?

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x