Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review | W7 EOS Lipbalm Dupe


Misschien is dit jullie ook opgevallen: ik review eigenlijk nooit iets van W7. Terwijl het zo'n ontzettend geweldig make up merk is! Ik vroeg mij deze week af waarom ik eigenlijk nooit bij die schappen sta.



En toen kwam ik deze EOS lipbalm dupe tegen. Hoe leuk is dit?! Hopelijk volgen er nog meer reviews van mooie, nieuwe producten van W7. Vandaag laat ik mijn mening van deze W7 Lip Bomb zien. Kijk je mee?


De Big Bazar veranderd hun collectie best wel vaak, of ik kom er gewoon niet wekelijks. Haha. Dit is de EOS Lipbalm dupe met een eitjes vorm als flacon. Het voelt fijn in de grip van je hand. Het is een klein dingetje, dus super handig om mee te nemen in je tas of mee naar school.

De W7 Lip Bomb! is namelijk ook nog eens super budget: hij kost €3,99 per stuk! Ik ben altijd al benieuwd naar de echte EOS Lipbalm, maar die is hier nooit te koop bij de Douglas bij ons.. Zou het W7 gelukt zijn om mij te overtuigen?


De huls van de W7 Lip bomb! kwam me al een beetje bekend voor, ik vind hem heel erg lijken op die make up eieren waar je je foundation of iets dergelijks mee aanbrengt! Echt heel grappig! Ik moet zeggen, toen ik deze W7 Lip Bomb voor het eerst zag dacht ik geen seconde na om hem niét mee te nemen. Dus het valt echt wel goed op. ;)


Ze zijn te koop in 3 varianten:
- Strawberry.
- Raspberry.
- Pink Cherry.

Allereerst moet ik zeggen dat ik de namen niet heel origineel vind. Ik had wel verwacht van W7 dat ze een speciale naam zouden krijgen. Omdat dat bij de meeste dingen van W7 ook wel vaak voorkomt.


De flacon heeft een handige draaidop die je er gemakkelijk af kunt halen. Ook gaat de dop er heel gemakkelijk op, je hoeft maar 1 keer te draaien, en als je een klik hoort zit hij goed vast. Zo voorkom je dat hij zomaar open gaat in je tas en er geen vieze dingen zoals pluisjes etc. op de lippenbalsem komen.



Dit zijn de swatches. Wat mij opviel is dat de lippenbalsem helemaal geen kleur heeft. Aan de ene kant wel jammer, omdat een roze kleurtje wel leuk zou zijn. Maar aan de andere kant ook wel weer een voordeel, zo kan je de lippenbalsem altijd blijven dragen, bij elke outfit!

Wat mij ook opviel is dat de lippenbalsem erg gemakkelijk over je huid glijd. Ze voelen zacht, maar ook vettig aan op mijn lippen.



Ik vind dat de W7 EOS lipbalm dupe erg fijn aanvoelt op mijn lippen. Dit is wat zij beloven: "Deze lippenbalsem in een heel schattig potje, verzorgt en verzacht je lippen en heeft een heerlijke fruitige geur.'' 

En dat is zeker weten waar! Ik ben erg benieuwd naar de andere 2 soorten. Ik vermoed namelijk dat die net zo lekker ruiken als dat deze ruikt. Voor €3,99 vind ik de lippenbalsem erg mooi en vind ik het zeker de moeite waard om nog een variant aan te schaffen!

De W7 Lip Bomb! is te koop bij de Big bazar!

Wat vind jij van het merk W7? En wat is jouw favoriete product?
--------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x