Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn nieuwe liefde | Bomberjacket van Comegetfashion!


Oh, wat was het heerlijk weer gisteren! Niet dus.. Haha. Het heeft hier echt de hele dag geregend. En ik had nog zo op maar een beetje zon gehoopt! Ik was toch heel de dag op school. dus zoveel last had ik er niet van.



Ik wilde al heel lang iets bestellen bij Comegetfashion, omdat ik zoveel positieve reacties had gezien van andere bloggers! De bomberjacks waren inmiddels weer op voorraad, en ik dacht, met die perfecte regenachtige weer, kan ik heus wel een lekker warm bomberjack aanschaffen?!


Het voelde aan als een lekkere regenachtige dag met koude temperaturen. Want ja, het word natuurlijk steeds kouder. En stiekem heb ik daar ook wel weer zin in.. Lekker de uggs weer aan, warme chocolademelk met slagroom maar vooral warme truien en heerlijke herfstkleuren! Ik merk dat ik steeds vaker lange vesten wil dragen, ik inspireer vaak op We heart it naar outfits. En die vesten zijn zo ontzettend leuk! Maar nu het herfst word worden al die dunne vesten veel te koud..

Daarom had ik ook nog is een goede tweede smoes om iets te gaan bestellen bij Comegetfashion! Ik zag het al helemaal voor me, bomberjack aan, leuke tekst op een shirt, jeans en stoere Nike airs erbij. Je ziet het tegenwoordig overal.





Ik ben zo blij met deze bomberjack! Ik kan het zowel casual als stoer dragen. Nu zal ik hem in de herfstmaanden veel gaan dragen, hij is namelijk perfect voor de regenachtige dagen. Vooral het model vind ik echt ge-wel-dig! I love it! 

Dit bomberjack is te koop bij Comegetfashion.

Wat is op dit moment jouw favoriete jasje?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x