Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

50 dingen waar ik blij van word.


Oké, vandaag heb ik een artikel dat totaal anders is dan mijn andere artikelen! Vandaag deel ik met jullie een lijstje, met 50 dingen waar ik blij van word!



Mocht jij je dag wat met positiviteit willen afsluiten, lees dan zeker even mee!

1 - Koffie ❤ 2 - Nieuwe lipstick kopen ❤ 3 - Uggs dragen ❤ 4 - De mensen om mij heen die ontzettend trots zijn op mij en mijn blog ❤ 5 - Shirts met quotes (en ja, het liefst zwarte shirts!) ❤ 6 - Mooie modelfoto's ❤ 7 - Fotograferen ❤ 8 - Lange, vol geplande dagen ❤ 9 - Open haard, maar helaas hebben wij die niet.. ❤ 10 - Foto's maken met mijn vriendinnen ❤ 11 - Mijn kamer een make-over geven ❤ 12 - Foto's aan een waslijn ❤ 13 - Eyeliner aanbrengen ❤ 14 - Naar andere landen reizen ❤ 15 - Na een lange week eindelijk weer een nieuw artikel ❤ 16 - Stap avonden/nachten met vrienden/vriendinnen ❤ 17 - Zelfgemaakte taart maken / bakken ❤ 18 - Koken ❤ 19 - Snapchat ❤ 20 - Mooi gelukte foto's ❤ 21 - Vier handen op één buik ❤ 22 - Instagram ❤ 23 - Mijn nieuwe gekochte kleren ❤ 24 - Beginnen aan een nog nooit getest product ❤ 25 - MAC ❤ 26 - Sleek ❤ 27 - Essence ❤ 28 - Catrice ❤ 29 - Primark ❤ 30 - Forever 21 ❤ 31 - H&M ❤ 32 - Action ❤ 33 - Bershka ❤ 34 - Slapen in een vakantiehuis bed ❤ 35 -Lijstjes maken ❤ 36 - Late avonden ❤ 37 - Rosé goud ❤ 38 - The Fault In Our Stars ❤ 39 - Plannen ❤ 40 - Vooruit werken ❤ 41 - Lush bathbombs ❤ 42 - Een opgeruimde kamer ❤ 43 - Washi tape ❤ 44 - Zwarte skinny jeans met scheuren ❤ 45 - Ijs koffie Karamel van de McDonald's ❤ 46 - Perfect gelukte wenkbrauwen ❤ 47 - Bloggen ❤ 48 - Friesland ❤ 49 - Op vakantie gaan ❤ 50 - Outfit foto's maken ❤

Zo, dat waren de eerste 50 dingen die in mij opkwamen! Waar word jij heel blij van? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x