Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

W7 IN THE MOOD | NATURAL EYES, EYE COLOUR PALETTE


In de DA Drogist kwam ik een product van W7 tegen, ik had dit palette al wel eerder gezien qua verpakking, maar nog niet van de binnenkant..



Ik kocht dit palette en probeerde 'm uit. Zouden de kleuren ook echt zo intens zijn? Dat kan je zien in dit artikel!



Het palette dat ik kocht is een Eye Colour Palette in de kleur Natural Eyes. Alle kleuren hebben een naam, zelf vind ik dat al gelijk een pluspunt.



Al gauw kwam ik erachter dat de kleuren niet zo intens van kleur zelf waren, dan op de achterkant van de verpakking stond.. Het lijkt een heel ander palette in mijn ogen. Het heeft een basis binnenkant, ik had er graag een kleine spiegel ingezien. Hierdoor is het palette ook helemaal niet handig om mee te nemen, terwijl dat het door het kleine formaat juist wel zou moeten zijn. Op het moment dat je je vinger erop legt krijg je een droge oogschaduw structuur aan je vinger.




Als je het product met 1 veeg op je huid aanbrengt, lijkt het op het eerste gezicht niks. Je ziet amper oogschaduw.. Maar toen ik er zo'n 2 á 3 keer overheen veegde, zag het er toch al iets beter uit. Het aanbrengen van dit product ging ook niet echt gemakkelijk. Op het moment dat je de oogschaduw wilt nemen op je vinger of op je kwast, word het poederig en valt het al snel op je onderste wimper rand. Daarnaast is het met je vingers bijna niet mooi aan te brengen en te vervagen..

Dit product is me tegengevallen, ik had er wat meer van verwacht.. Dit is een van de weinige producten die ik in mijn stash ga laten liggen en nooit gebruik van maak. 

Dit palette van W7 is verkrijgbaar bij DA Drogist, Big Bazar en bolcom voor €5,99. 

Hebben jullie ervaring met de oogschaduw palettes van W7? Zo ja, wat vond jij ervan? 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x