Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Afrader: vernieuwde Kruidvat Dagcréme


Vandaag heb ik een review over de vernieuwde dagcreme van Kruidvat eigen merk!




De dagcrème van Kruidvat is al een tijdje vernieuwd en ligt met een andere kleur verpakking in de schappen. De dagcrème is geschikt voor de droge & gevoelige huid en zou mijn huid moeten hydrateren en beschermen. Ik merk echt dat mijn huid er niet beter van word. Sinds ik deze dagcrème gebruik, is mijn huid heel onrustig met heel veel ontstekingen en puistjes. Mijn neus zat weer onder de poriën.. Een stuk minder fijn dan dat ik dacht dat de dagcrème was!



Wat ik dan wel fijn aan deze dagcrème vind is dat hij niet heel dik van substantie is. Ik gebruik vaak op elke wang, neus, kin en voorhoofd een 'stip' met dagcrème. Hierdoor kan er al snel veel te veel dagcrème ontstaan. Ook is de dagcrème snel ingetrokken. Ik heb een hekel aan crèmes die je voelt als een vette laag op je huid.



Verder heeft de dagcreme een subtiele geur, eigenlijk een standaard geur van een creme.

Ik ben hier niet heel enthousiast over! Hij werkt niet goed op mijn huid.. Jammer Kruidvat!


Dagcreme Kruidvat eigen merk-€1,95 is hier te koop of bij alle Kruidvat filialen


Lots of love,

Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x