Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Action shoplog


Action is echt één van mijn favoriete winkels waar ik het liefst om de 2 weken wil bezoeken! Er zijn maar liefst 4 filialen in mijn woonplaats! En dan is het stiekem wel leuk dat er een vlakbij mijn school zit.. Oeps!



Afgelopen vrijdag heb ik dan een aantal dingen gekocht, waarvan ook wat mooie make-up! En van mijzelf mag ik in de maand april 2016 niks uitgeven, vandaar dat deze shoplog los hangt van mijn Collective Haul's!




Ik kocht dit contour palette. Er zitten 4 kleuren in, 1 om te contouren, 1 bronzer, 1 om te shapen en 1 highlighter. Het vaste merk van de Action, Max & More, is met de tijd een groot deel verbeterd naar mijn mening. Ik vind de uitstraling van het palette alleen al beter dan vorige jaren! Ben erg benieuwd naar de kwaliteit, en of het goed blijft zitten de hele dag. Ik ga deze zo snel mogelijk reviewen voor jullie! Ik betaalde hier €1.99,- voor!


Ik kocht natuurlijk ook weer 2 stuks wattenschijfjes voor mijn vaste voorraad! Ik ben gek op de wattenschijfjes van de Action, ze zijn niet te dun en ze vegen ook niet te ruw op mijn huid. En de prijs is ook nog is laag! Ik betaalde voor een maar €0,49 cent, en dat voor 80 wattenschijfjes!



Ik kocht bij de Action ook nog deze combinatie van een lipstick en een liplliner. Donkerrood op mijn lippen is echt wat mij betreft de perfecte rode kleur voor meiden met blond haar. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit, want meestal drogen de lipsticks van Action mijn lippen erg uit. Ik betaalde hier €0,79,- voor.






Toen ik naar de make-up afdeling toe liep, viel mijn oog op dit setje met mini-nagellakjes! Ik ging voor deze variant, met allerlei nude lakjes. Er was ook nog een andere variant, met party lakjes. Maar die sprak mij lang niet zo erg aan als deze die ik heb meegenomen! Deze kleuren zijn perfect voor elk seizoen om te gebruiken. Voor dit setje betaalde ik €0,99!




Ik wil de laatste tijd graag wat nieuwe producten uitproberen voor mijn huid. Sinds ik de vernieuwde variant dagcrème van Kruidvat heb geprobeerd, is mijn huid totaal van slag. Ik gebruikte vroeger altijd de reinigings pads van Kruidvat eigen merk, in zo'n blauw gekleurd potje. Ik moet zeggen dat ik vaak onder de indruk ben geweest van producten van Clearasil. Ik verwacht van deze pads dat ze mijn huid goed reinigen en dat ze 'm zacht achterlaten. Ik betaalde hier €0,99,- voor!




Ik motiveer mijzelf steeds meer om 2 of 3 keer in de week sporten aan te houden! Mijn vorige sport bh is van de Primark, die heb ik bijna zo'n half jaar geleden gekocht, dus die is al een beetje aan het uitlubberen. Sinds een week of 3 heeft Action een totaal vernieuwd assortiment. Ze hebben nu meer pyjama's, ondergoed, sokken en ook een sportlijn van het merk Ziki! De structuur van deze sport bh voelde erg goed aan. Ik heb 'm sinds gisteren nog niet gepast, maar ik ben er eigenlijk wel zeker van dat hij goed past! Ook heel leuk die kleur! Je kunt deze sport bh bij de Action kopen voor €3,99 per stuk!



Wat nieuwe type-ex meegenomen omdat de mijne weer veel te lang aan het uitdrogen was.. Heel fijn spul als je bij een toets liever niet wilt krassen! Hier betaalde ik €0,89,- voor.



Omdat een vriendin van mij binnenkort jarig is, en ik nog graag een fotolijstje bij mijn cadeau wilde doen, moest ik deze nog even snel meenemen van de Action! Ik kocht zo dit fotolijstje. Dit zijn van die standaard dingetjes die je gemakkelijk bij de Action kunt scoren voor een leuk prijsje. Deze fotolijst kost €0,69,-.


Als laatste nam ik een back-up van mijn favoriete reinigingsdoekjes mee van de Action! Hiervoor betaalde ik €0,78,- cent!



Weer nieuwe aanwinsten voor reviews deze maand! Ik zal het zeker allemaal reviewen in deze maand april.

Heb jij al lekker geshopt deze lente? 

----------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x