Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Fashion trends lente/zomer van 2016!


Deze winter zag je op het gebied van kleding veel poncho's, overknee laarzen, broeken met scheuren en ruiten. Komend seizoen worden de trends nog leuker! Want de zomer staat weer bijna voor de deur..



Vandaag vertel ik je in dit artikel grote trends voor komende lente en zomer van 2016!


Kokerrokken
Wanneer we in de zomer van 2015 de lange maxi rokken voorbij zagen komen, is het dit jaar weer tijd voor de rokken die tot je knieën komen! Dit soort rokken zal iedere vrouw wel weer dragen deze zomer. Met een leuk topje erboven en sneakers eronder, helemaal leuk! Persoonlijk houd ik wel van deze rokken, maar aangezien ik hele lange benen heb, is het voor mij niet echt een goed idee om ze te dragen. Zo lijk ik nog langer!


Top met rijgsluiting 
Deze shirtjes zijn niet meer weg te denken! Elke winkel/webshop schaft ze nu aan. In allerlei soorten, bijvoorbeeld de rijgsluiting bij de hals boven, of aan de zijkant van de top. Maar je ziet ze ook veel in verschillende kleuren! Wees creatief, want je kunt deze topjes leuk combineren!


Open schouder top
Open schouder tops zijn weer back! Vorig jaar zomer waren ze er ook al, vele meiden droegen ze. Ik zelf niet, maar tijd om ze deze lente/zomer aan te schaffen!


Top met split
We zijn ook hier nog niet vanaf! Het is juist heel leuk dat trends van vorig jaar weer terug komen dit seizoen.


Maxi jurk
Deze trend vind ik ook heel leuk! Eruit zien met deze jurk, een hoed, zonnebril en leuke sandaaltjes eronder!

Welke trend vind jij het leukst? 

XOXO Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x