Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Budgetreview! 2 Action oogschaduws.


Jeaj! Vandaag heb ik een superleuke review voor jullie. Het is weer tijd voor een Action review! 2 Hele mooie oogschaduws. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees snel mee!


Ik ben onwijs fan van make up van de Action. Al een tijdje geleden heb ik 3 nagellakjes gereviewed. Heel fijn vind ik die. Ze hebben onwijs goede dekking en zijn gewoon heel fijn. Daarom vond ik het ook wel tijd om is een keer wat anders te testen. Ik heb vandaag 2 mono oogschaduws meegenomen, omdat ze lekker budget zijn. Maar ook omdat ik ze graag wil testen voor mezelf, maar natuurlijk ook voor jullie! :)


Ik heb een (oud)roze en een turquoise, groen, blauw -achtig kleurtje meegenomen. Ik kwam ook een zwarte en een donkerblauwe kleur tegen. Maar zelf zou ik niet snel zulke donkere kleuren dragen hihi. In alle kleuren zit een kleine shimmer. Bij de ene mono wat meer dan bij de andere. Zo is het zo, dat de oud roze kleur veel meer shimmer heeft dan de groene kleur.


Deze 2 kleuren spraken mij het meeste aan. Ik ben namelijk fan van hele felle tinten, maar ook een beetje nude. Wat ik ontzettend fijn vind aan Action, is dat ze de oogschaduws in een verpakking doen. Zo weet je heel zeker dat niemand er aan heeft gezeten. Dat zouden Catrice en Essence ook moeten doen haha.


Laten we maar beginnen met de groene! Aah wat vind ik deze prachtig! Hij is een beetje groenig met een gouden shimmer erin. De doosjes waar de oogschaduws in zitten zijn rond. De deksel gaat wel heel gemakkelijk open. Maar pas op! Dat je je nagel niet in de oogschaduw doet, dat gebeurde bij mij namelijk.


De ingrediënten. 


Bij het swatchen van de oogschaduw ging het mis. Erg jammer, dit komt waarschijnlijk omdat ik de oogschaduw had laten vallen, of omdat mijn nagelafdruk erin stond. Wel leuk bedacht, dat "Max" in de oogschaduw. Geeft wat leuker effect vind ik.


De pigmentatie! De pigmentatie heeft me toch best verbaasd. Ik vind dat ze voor het geld, wel een goede pigmentatie hebben. Maar ik had eigenlijk beter verwacht na die nagellak. Het is natuurlijk zo, je kan niet veel verwachten van Action.


Laten we snel over gaan naar de oudroze oogschaduw mono!


De oudroze is een mooie roze met opvallende glitters. Ik vind deze ook echt heel mooi.


Tijd voor de swatch! Ziet er niet slecht uit, maar ook niet goed. Eigenlijk is het heel heel lichtroze. Met een grove glitter erin. De swatches zijn zonder oogschaduwbasis of iets gemaakt. Moet je na gaan hoe het eruit ziet mét oogschaduwbasis. Haha!

De mono oogschaduws van Max&More van de Action zijn aan te raden als je niet zo van felle pigmentatie houd. Of als je niet te veel geld uit wil geven aan make up! 
De Max&More oogschaduws kostten €0,59 cent per stuk! Supercheap dus haha.

Dit was het alweer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik zie jullie gauw weer! Liefs, Xxx Demi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x