Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Catrice nagellak swatch! Nummer 875! #1.


Pfoe! Ik heb al ontzettend lang geen nagellak swatch meer gedaan! Het werd wel weer eens tijd! Vandaag heb ik daarom een Catrice nagellak swatch! Nummer 875.



Dit is het lakje! Lekker goedkoop, lekker een budget nagellakje! Catrice nagellakjes stijgen wel steeds met de prijs, wat ik wel vervelend vind. Dit nagellakje heb ik al een half jaar, maar toch wilde ik hem nog voor jullie swatchen omdat hij nog steeds te koop is. Geloof ik dan hahaha. Als je een Catrice nagellakje koopt is het zeker zijn geld waard. Ookal hoor ik soms wel negatieve verhalen erover.


Zoals ik al zei, het is nummer 875: It's All I Can Blue!


Eigenlijk het allerbelangrijkste! De swatch! Ik vind hem echt zo mooi. Hij kan ook gewoon voor de winter of de herfst vind ik. Hier heb ik 2 laagjes opgedaan trouwens. Ik ben heel tevreden over dit lakje en zou hem gauw opnieuw kopen!

Dit was mijn swatch ! Misschien een beetje een kort artikel, maar sorry daarvoor! Hihi. Ik zie jou gauw weer. Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x