Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Catrice Intensif Eye Wet & Dry Eyeshadow.


Ik vind de oogschaduws van Catrice echt heel erg mooi. Maar toch vaak wat aan de prijzige kant. Vandaag heb ik twee mooie shimmery oogschaduws in de kortingsbak gevonden!




Ik heb voor twee kleuren gekozen omdat ze er als enigste nog lagen, ongebruikt en voor een klein prijsje kon ik ze gewoon niet laten liggen. Per stuk betaalde ik zo'n €1,-. De structuur die je in de oogschaduws ziet ziet er zo enorm mooi uit, en de oogschaduws voelen zo zacht aan, is altijd zo fijn!



Van de 2 oogschaduws hebben ze natuurlijk allebei een aparte naam! "Vanilla Sky Ride" is de lichtste kleur, en de wat donkere oogschaduw heet "Lunch At Tiffany's". Mooie namen bedacht, een keer wat anders dan die standaard namen he haha.




De swatches! Beide kleuren heb ik hier met 1 veeg geswatched. Wat een pigment ! Wauw wauw wauw.. Als je beide kleuren met elkaar mengt is het overigens vast een hele mooi look. Ach, ik hou van deze oogschaduws. Ik raad deze oogschaduws aan! Let er wel op dat ze niet meer in het vaste assortiment zitten, dus je kan ze nog wel krijgen met 50% of in de overige kortingsbakken.

Welke van de 2 vind jij het mooiste?
----------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x