Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Swatches Taupe Action lakje.


Een tijd terug kocht ik dit Action lakje, in de kleur "Taupe". Een kleur die precies mijn smaak is. Misschien wat meer voor de herfst en de winter.. Maar kan op zich ook nog wel eens in de zomer op een regenachtige dag!



Ik was erg benieuwd naar dit nagellakje van de Action. Dus het kwam helemaal mooi uuit om hem te reviewen!



Ik ben helemaal verliefd op deze kleur, Taupe. Helemaal als het straks weer winter en herfst word! Wel lakte deze een beetje stroperig, maar dat is op zich niet heel erg. Deze ga ik sowieso er zeker in de herfst en in de winter nog eens bijpakken!

Ik ben niet helemaal enthousiast, het lakje is stroperig, maar ook soms weer niet. Ik koop liever een kleurtje van Essence of Catrice, ook al betaal je daar duurder voor. 

Action lakjes kostten €0,49 cent per stuk en zijn (natuurlijk!) te koop bij de Action.


------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x