Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Music of the moment #6.


Vorige maand heb ik ook weer van heerlijk veel muziek genoten. Tijdens de wat warmere dagen genoot ik van zomerse muziek, en toen het weer wat minder werd luisterde ik naar wat love songs!




Maps - Maroon 5

Een van mijn grootste favorieten van vorige/deze maand is denk ik echt wel Maps van Maroon 5. Eerst vond ik het nummer wat mwah, maar naarmate ik het nummer steeds vaker hoorde, vond ik hem eigenlijk wel steeds leuker vinden.  


Not a bad thing - Justin Timberlake

Dit is toch echt wel mijn favoriete nummer van vorige maand, die ik trouwens nog steeds heel vaak luister! Justin heeft een prachtige stem, en negen van de 10 keer vind ik zijn nummers echt geweldig!

 

Chandelier - Sia

Ik begin Sia echt weer helemaal te herontdekken. Het oude liedje "Clap your hands" doet me zo enorm denken aan haar. Ze zingt mooi en dit liedje blijft lekker hangen in je hoofd!


Fancy - Iggy Azalea

Dit nummer kon zeker niet ontbreken! Ik vind het een heerlijk nummer om op los te gaan en om naar te luisteren. Ik word gelijk vrolijk als ik hem hoor. 

---------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x