Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

My august goals #1.


Oh oh, julie ging veel te snel voorbij. Wat heb ik ongelofelijke toffe dingen meegemaakt! Het is gewoon bizar dat we alweer in augustus zitten. Vandaag mijn goals voor augustus 2014!



- Me houden aan mijn blogschema
Jup, het is gewoon een beetje moeilijk voor mij om me standaard aan een schema te houden. Tot nu toe lukt het nog wel, maar dat komt natuurlijk deels omdat het voor mij nog een beetje vakantie is. Dit jaar moet ik me meer gaan richten op school omdat ik in het examenjaar zit. Door de hoeveelheid views en lieve reacties die jullie altijd achterlaten motiveerd het me wel enorm op deze manier!

- Gezonder eten
Waar ik alvast mee wil beginnen is het "een beetje" stoppen met ongezonde dingen eten. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een echte grote snoepkont ben hahaha. Meer fruit, en meer lekkere salades eten want dat vind ik heerlijk !

- Nieuwe haarstijlen uitproberen
Ik draag altijd casual een staart, of een knot. Nooit los omdat mijn haar zo dik is en daardoor heel gauw pluizig word. Er zijn zoveel mogelijkheden met lang haar. Een paar heb ik al een altijd keren geprobeerd, maar als het continu maar mislukt heb ik er gewoon even geen trek meer in.

- Me meer richten op school
Ik wil me compleet richten op school, ik weet nog steeds niet wat ik precies later wil gaan doen. De komende tijd zal ik hard moeten knokken voor mijn school. Ik heb me afgelopen jaren niet volledig ingezet, terwijl ik weet dat ik beter kan!

- Minstens 1 keer per maand iets bakken
Oke, bakken vind ik een van de leukste dingen om te doen. Cakejes, koekjes, taart, van alles heb ik al wel een keer gemaakt. Ik heb nu inmiddels al zo'n 4 maanden niks meer gemaakt en dat komt deels omdat ik er geen tijd voor maak.

Zo, dit waren mijn doelen voor deze komende maand! Moet best lukken. 
Wat zijn jouw doelen voor augustus?
-------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x