Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Clearasil Daily Clear Refreshing Pads


Zo'n 1,5 week geleden haalde ik mijn laatste reinigingsdoekje uit mijn verpakking van AM Facette. En ik keer er niet blij bij, want ik moest dan weer speciaal naar de winkel om reinigingsdoekjes te halen..



Vooral als ik om 1 dingetje naar de winkel moet, vind ik het verschrikkelijk. Maar na dat ik van stage terugkwam, gingen we even gauw langs de Action, en daar kwam ik dit potje van Clearasil tegen! Ik had 'm nog nooit eerder gezien bij de Action en was eigenlijk wel heel erg verrassend..



Dit potje van Clearasil dropte ik gelijk in mijn mandje, zonder er eigenlijk bij na te denken.. Vroeger had ik altijd een Facewash van Clearasil, die mijn huid afhielp van puistjes! Dit product moest en zal gewoon fijn zijn.. Ik durfde het aan, omdat ik al ervaren ben met producten van Clearasil. Vaak bij nieuwe producten die ik uit probeer, ben ik bang dat mijn huid er heftig op gaat reageren.

Er zitten 65 pads in de verpakking, een 'normale' voorraad in een potje. Clearasil zegt het volgende over de reinigingspads:

"Verwijdert make-up en onzuiverheden. Met frambozen-cranberry extract en Vitamine B3. Gebruik: iedere ochtend en avond met een pad zacht over het gezicht wrijven, oogcontouren vermijden. Niet naspoelen. Pad wegwerpen, niet in het toilet. Verpakking goed sluiten. Na gebruik handen wassen."




In de pads zit een volle lijst met ingrediënten. Een van de belangrijkste ingrediënten vind ik toch wel de Vitamine B3. Er zit helaas wel parfum in, maar dat ruik je niet heel erg sterk en ik heb er ook geen last van! De volledige lijst met ingrediënten vind je hieronder!

Aqua, Alcohol Denat, Isoceteh-20, Glycerin, Salicyclic Acid, Parfum, Hydrogenated Starch, Hydrolysate, Sodium, Hydroxide, Propylene Glycol, Niacinamide, Citritc Acid, Limonene, Butylphenyl, Methylproponial, Hexyl Cinnamal, Rubus Ideas Juice, Trideceth-9, Vaccinium Macrocarpon, Fruit Juice, Geraniol, Bisabolol. 



Het eerste wat me gelijk opviel, is dat toen ik de pad over mijn huid haalde, mijn huid begon te prikken. Maar ik geloof dat dit normaal is, als je net een nieuw product gebruikt. Na gebruik van de pad begon mijn huid te tintelen, trok het snel in en mijn huid voelde fijn aan. De pad werkt prima om mijn foundation er 's avonds af te halen. De pad voed mijn huid goed, zonder het vet te maken. Ja, ik ben heel erg enthousiast! Wel is het zeker een reinigingsproduct die geschikt is voor mensen met een gevoelige huid. 


In zekere zin doen deze pads me zelfs wel weer denken aan mijn Facewash van Clearasil, die ik vroeger elke dag gebruikte. En ja, dan niet qua geur maar echt vanuit de voeding voor mijn huid. De pads ruiken naar Aardbei, maar hier heb je absoluut geen last van. En dat het in een potje zit is altijd even handig! Ik durf te zeggen dat ik deze pads heel fijn vind!


Ik had ze alleen al meegenomen omdat ze een stuk goedkoper bij de Action zijn dat bij bijvoorbeeld het Kruidvat. Voor een potje met 65 pads betaalde ik namelijk bij de Action €0,99. Wat ik zeer acceptabel vind, voor een fijn product als dit. 

De Clearasil Daily Clear Refreshing Pads kan je kopen bij de Action. 

Heb jij al eens wat van Clearasil geprobeerd? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x