Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Deze dingen wil ik heel graag hebben


Ik vind kleding best belangrijk, en dat klinkt heel erg verwend eigenlijk.. Ik kan gewoon oprecht blij en gelukkig worden van nieuwe kleding/schoenen..



Ik koop iedere maand wel een of twee nieuwe kledingstukken, en een nieuw paar schoenen ongeveer om het seizoen. Soms wat sneller en soms wat minder snel. En nee, ik koop niet het duurste van het duurste merkkleding, meestal ga ik naar de H&M, C&A of bij de Pieces als er iets in de Sale is. Maar als het om sneakers gaat wil ik wel graag dat het van Adidas, Nike of Vans is.

- Ik wil al heel graag een tuinbroek, maar ik vind ze altijd zooo duur! 30 of 40 euro vind ik gewoon heel erg veel geld. Ik heb een tuinbroek nog nooit gepast, maar vaak zegt mijn moeder dat ik er een te lange lengte voor heb...

- Deze zonnebril vind ik zo tof, en ga ik heel misschien morgen halen bij de Bristol!

- Chelsea Boots met een hoge blokhak vond ik in de herfst al helemaal leuk, maar het lijkt me heel erg leuk om het met een stoer jeans te combineren en een croptop erboven.

- Bomberjack/vest - Is weer helemaal een trend die je steeds meer ziet. Ik heb al een bomberjack, maar die heb ik toen te groot besteld en nu staat hij al sinds januari 2016 op Marktplaats en ik kan 'm steeds niet kwijt.. Maar zo'n vest lijkt me echt heel erg leuk.

- Deze mooie donkerblauwe Superstars van Adidas vind ik heel erg tof voor de lente/zomer. Ik wil ze onder een opgerolde jeans dragen, of straks als het zomer en warm is onder een shortje dragen.

- Een basic zwarte blazer zoals deze mooie in de collage, vind ik super tof. Ik heb nog geen basic zwarte blazer, maar deze wil ik echt in mijn kast hebben!

- Deze groene open-schouldertop staat al heel lang op mijn wishlist, al sinds vorig jaar zomer, vind het echt tof staan! Maar ik heb vaak in de zomer van die puistjes op mijn schouders en op mijn rug..

- Sinds die trend er is van die lace up tops, vond ik het in het begin wat raar staan, je droeg dan eigenlijk een shirtje die bij je decolleté open zou zijn, maar ik vind ze stiekem toch wel heel erg leuk! Ik zie steeds meer bij meiden zo'n shirtje dragen er gewoon een hemdje onder dragen.

- De Bikerjack vind ik ook zo tof!

---------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x