Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Hoi, vernieuwing en een nieuw begin!?


Welkom op mijn vernieuwde site! Ik ben er even tussen uit geweest, om mijn school dingen op orde te kunnen maken..



Maar ik ben volledig terug! Ik ben weer online met artikelen voor jullie. In plaats van dat ik achterover heb gehangen deze week, heb ik echt veel dingen ingehaald voor school waar ik stiekem wel een beetje trots op ben..

En ook, omdat ik sinds vandaag officieel terug ben, heb ik besloten om mijn lay-out te veranderen. En dit is het resultaat! Ik ben er in ieder geval blij mee en ik ben ook heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Er zijn zeker nog een aantal kleine dingetjes die aan school moeten gebeuren, maar ik wilde mijn site niet te lang offline houden. Een weekje was nog niet eens zo gek!

Vanaf nu zullen er weer elke maandag, donderdag en zondag een artikel verschijnen..

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x