Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence Velvet Matt Lipstick - 18 | Review


Deze lipstick van Essence kwam ik zo'n maand geleden tegen in Duitsland, in een supermarkt. Ik kende deze variant van lipsticks nog niet..



Maar de kleur zag er goed uit en hij was nog niet eens zo duur. En voor €2,39 kan je er bijna geen spijt van krijgen. Ik werd blij verrast door de kleur!


Ik kende deze lijn van Essence nog niet, maar ik wist wel dat er Velvet Matte lipsticks aan zouden komen in het nieuwe assortiment. Het is een trend op dit moment waar steeds meer merken gebruik van maken. Er zijn volgens mij ook nog 2 andere Velvet Matt varianten van Essence, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. En dat allemaal tegen een lage prijs.


Oké, genoeg over het nieuwe assortiment van Essence. Op naar de lipstick. De lipsticks zit in een zwarte verpakking, met aan de onderzijde een sticker waardoor je de naam en de lipstickkleur al een beetje kunt zien. De verpakking ziet er weer mooi uit, en ziet er nog niet eens zo goedkoop uit!

Het zit stevig in elkaar, en de dop heeft ook een klik als je 'm dichtdoet. Ik ging uiteraard voor een donkerrode kleur! I love it. 



De swatch ziet er echt supergoed uit. Met 2 strepen is het volledig dekkend. De lipstick is matt en erg romig.


Ook is het een romige structuur waardoor hij heel comfortabel aanbrengt, maar ook droogt hij niet mijn lippen uit. Hij heeft een drankje en een klein hapje overleefd, na ongeveer 1,5 tot 2 uur moet ik de lipstick wel weer bijwerken. Maarja, wat kan je dan ook verwachten van een lipstick van Essence..


Zoals je kan merken ben ik echt heel erg tevreden over deze lipstick. Achteraf heb ik eigenlijk spijt dat ik niet nog meer kleuren van deze lijn heb aangeschaft. Want voor €2,39 is het echt een supergoed product.

De Velvet Matt kost €2,39 en is te koop bij het Kruidvat

Wat is jouw laatste beauty aankoop? 

-------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x