Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

MAX & MORE CONTOUR PALETTE


Goedkope producten met een hoge kwaliteit, daar maak je mij blij mee. Ik houd van producten, die goede pigmentatie afgeven, en lang blijven zitten.



Ik ben dus geen meisje die snel dure make-up zou kopen, van bijvoorbeeld Rimmel London, Sleek of MAC. Ik was zo'n 2 weken geleden bij de Action, ik kwam dit contour palette tegen en kon niet wachten om 'm mee te nemen en uit te proberen, en dan is het nu eindelijk zo ver!


Dit contour palette is verkrijgbaar bij de Action, in 1 variant. Als ik eerlijk mag zijn, zou ik het misschien wel leuker hebben gevonden als Action er nog een variant bij zou doen, bijvoorbeeld met 4 verschillende kleuren blushes, of verschillende kleuren bronzers. Er zitten 4 hier in, 1 om te contouren, 1 bronzer, 1 om te shapen, en 1 highlighter. Ze liggen allemaal vrij dicht bij elkaar qua kleur.



We gaan eerst kijken naar de verpakking, die is matt zwart van kleur. Een basis verpakking die Action voor veel producten gebruikt. Toen ik het palette voor het eerst bekeek, vond ik 'm er erg luxe uit zien, en dat voor de Action! Qua kleuren twijfelde ik, de bronzer zag er wat gelig uit, dus misschien dat de kleur verkeerd zou uitvallen als ik 'm aanbracht op mijn gezicht. Verder ziet de verpakking er prima uit!

Hierbij de lijst met de ingredienten:
Mica, Talc, Ethyhexyl, Palmitate, Paraffinum Liquidum, Squalane, Alobe Barbadensis Leaf, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, May Contain.




Ik maakte de verpakking open, ergens op de achterkant had ik al gezien dat er een gebruiksaanwijzing bijzat, heel erg leuk van de Action, dat ze dat erbij hebben gedaan. Maar, ik denk dan van, als je dit zou kopen, dan zou je toch weten wat 't is en hoe en waar je 't moet gebruiken? 



De verpakking van het contour palette is echt prachtig! Hij is helemaal zoals ik het had verwacht. Het zou zo een verpakking kunnen zijn van Essence of Catrice. Wel gaat de sluiting van de verpakking moeilijk open en dicht, je weet niet of die nou open of dicht is.. Meestal bij zo'n verpakking hoor je een 'klik' als die open gaat of dicht. Maar hier wen je wel snel aan denk ik. 




We hebben de 2 donkerste kleuren aan de linkerkant van het palette, en de 2 lichtste kleuren aan de rechterkant. Daarnaast lijken de kleuren ook heel erg op elkaar. De shaping kleur is net wat lichter dan de highlighter, en de bronzer net wat donkerder dan de contouring. Daarnaast vind ik de bronzer en zo een beetje oranje-achtig uitzien. Ik hoop dat dit op de huid zelf mee zal vallen. Verder zitten er ook een beetje shimmer in de highlighter, wat ik persoonlijk ook niet zo mooi vind. 




In de verpakking zelf zit er ook nog een keer de gebruiksaanwijzing, een handig dingetje als je bezig bent met contouren! Het is namelijk heel handig als je er ook nog eens een spiegel bij de hand hebt! 3 dingen in 1! Daarom geef ik de verpakking al een dikke 7. 


Dan de pigmentatie, ai! De kleuren hebben een goede pigmentatie, maar springen er niet echt uit.. Het heeft een kleur intensiteit, waardoor je de kleuren goed ziet, maar ik vind de pigmentatie niet heel erg mooi.. Op de foto is de swatch net aangebracht, en ben ik er wel zo'n 2 á 3 keer over heen gegaan, zonder dat er meer pigmentatie kwam op mijn huid. Ook als ik eroverheen veegde met mijn vingers was de kleur er zo af. 

Het aanbrengen verder ging wel gemakkelijk, het was niet een poeder-achtig effect, wat ik eerst wel had gedacht. Als je gebruik maakt van dit palette, raad ik je aan om vaak met je kwast door de 'poeders' heen te gaan. Zo vat je in 1 keer veel poeder op, en hoef je niet 2 of 3 keer over dezelfde plek met je kwast. 

Een mooi contour palette, als je het mij vraagt. De pigmentatie is redelijk, alleen de bronzer is wat oranje-achtig, wat ik jammer vind. Ook de kleuren blijven niet lang zitten. Jammer, ik ben niet tevreden!

De Max & More Contour Palette is verkrijgbaar bij de Action voor €1,99 per stuk.

Wat vind jij van dit contour palette? 

-------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x