Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Eerste indruk | KYLIE JENNER Matte liquid lipstick DUPE


Yeaaaaay! Ik heb 'm eindelijk kunnen bemachtigen..




De populaire Kylie Lip Kits, bestaande uit een lipliner en een matte liquid lipstick in dezelfde kleur. Ik heb natuurlijk niet de echte.. Dat konden jullie al zien aan de titel, ook bestaat mijne alleen uit een matte liquid lipstick, zonder lipliner.

Is hij als dupe het geld waard? Ik vertel het je vandaag in dit artikel!


De echte Kylie Lip Kits zijn altijd supersnel uitverkocht, maar ik keek wat video's op YouTube, om natuurlijk te kijken of er al wat dupes getest waren. Dat waren het zeker, maar vaak besteld via Ebay. Helaas durf en kan ik niet bestellen via Ebay.. Dus heb ik 'm besteld via Miniinthebox!

Ik bestelde de Kylie Matte Liquid Lipstick op 7 juli, en hij werd verzonden op 10 juli. Ik kreeg mijn pakketje binnen op 20 juli 2016, het heeft er dus precies 10 dagen over gedaan! Da's snel, want het moest helemaal uit China komen..



Mocht je 'm ook willen bestellen, dat kan via www.miniinthebox.com - ze zijn nu allemaal nog beschikbaar. De matte Liquid Lipstick kost €5,87 per stuk en worden vanuit China naar Nederland verzonden.

POSIE K


Posie K is een oude roze nudekleur. Ik houd van nude kleuren op mijn lippen, waardoor ik dacht dat het de mooiste match was voor mij. De andere kleuren leken zo opvallend en fel.



Dit is de swatch van Posie K. De swatch die je aan de linkerkant ziet, heb ik precies 24 uur geleden aangebracht, ik ben gisteravond nog zelfs in bad geweest. Zo goed blijft het dus zitten, wow!


Toen ik het product op mijn lippen aanbracht, voelde het romig aan. Ik heb zo'n 30 seconden gewacht totdat alles matt opgedroogd was, en ja, hier was ik eigenlijk al bang voor. Mijn lippen bleven aan elkaar plakken. Misschien zou je dit probleem kunnen oplossen door er wat matte poeder op te doen. Ik heb het er gelijk afgehaald, en mijn lippen brandden als een gek..


Voordelen

- voelt in het begin zacht en romig aan op de lippen
- goed gepigmenteerd
- droogt supersnel op
- geeft zo goed als niet af
- blijft heel lang zitten

Nadelen

- voelt poederig aan op de lippen
- plakt heel erg, trekt onwijs in de lijntjes
- als je het uit het buitenland koopt, weet je nooit wat voor ingrediënten erin zitten

Ik ben echt niet te spreken over deze dupe van de Kylie Jenner Matte Liquid Lipstick. Ze zijn wel van goede kwaliteit, maar ik vind het echt niet comfortabel zitten als mijn lippen aan elkaar vast blijven plakken de hele dag door. Het product geeft me na afloop een branderig gevoel op mijn lippen.. De kleur is bovendien wel erg mooi.

Natuurlijk zijn de Kylie Lip Kits een onwijze leuke hype. Ik zou graag de echte willen kopen, maar die zijn best prijzig..

Nee, ik zou dit product niet aanraden.

Wat vinden jullie van de Kylie Jenner Lipkits? 

Tot morgen,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x