Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Makeup Revolution Eye Dust - Confront


De make-up producten van Make Up Revolution zijn al een tijdje te koop, maar ik had nooit eerder iets uitgeprobeerd..



Een regelrechte ramp was het voor mij toen ik las dat je dit make-up merk helemaal niet in Friesland in de winkels kan verkrijgen.. Ik zocht er zelfs naar in de gewone drogisterijen, omdat het zomaar zou kunnen dat ze hun assortiment verlengd zouden hebben.. Ik had nog niet eerder een keer make-up besteld via internet, aangezien de verzendkosten vaak hoog zijn, maar bij Make Up Musthaves viel het mee en dus plaatste ik een bestelling bij ze!

Tot op deze week..

Ik was met mijn vader in het centrum, we zouden wat boeken terugbrengen naar de bibliotheek, voor wat nieuwe boeken kijken en langs de bank. In de reclamefolder van de Etos had ik gezien dat alle Rimmel London make-up 30% korting was, ik kon dus mooi mijn favoriete foundation inslaan met korting! Zonder dat ik €13,- hoef te betalen per stuk, want oh, ik vind dat zo prijzig..

Ik liep gelijk door naar het schap van Rimmel London, maar.. Ik liep natuurlijk langs de andere merken. En ik zag een nieuw schap, wat ik nog nooit eerder had gezien. Alhoewel, ik kom niet heel vaak in de Etos in het centrum, maar toch.. Verbaasd was ik, want het was een nieuw schap van Make Up Revolution! Ik zag zoveel mooie producten.. Maar ik moest en zal mijn 2 foundations kopen.

En maar goed ook, want toen ik bij het schap aankwam waren er nog precies 2 in mijn kleur!



Hier is het product dan! Ik besloot om te gaan voor een vrolijke kleur, geen kleur zoals donkerblauw of grijs, want het is zomer.. Ik koos oftewel voor een zacht roze kleurtje.

Normaal ging ik niet voor roze, maar op dat moment waren er geen andere kleuren beschikbaar, en ging mijn keuze toch voor deze. Meer omdat ik zou willen weten of pigments zo fijn werken. Make Up Revolution is een Londens merk dat je eigenlijk in Nederland enkel kan kopen via webshops.

Voor maar €1,49 heb je deze pigment, dat is dus niet veel geld en waarschijnlijk heb je dus geen al te hoge verwachtingen. Toch is deze pigment heel erg gepigmenteerd. Al moet ik wel zeggen dat ik een gewone oogschaduw nu al fijner vind werken..

Zoals je kan zien zat er onder de deksel een extra stickertje, om lekken te voorkomen, of het uitdrogen van het product. Pluspunt!





Zoals je kan zien is de kleur heel intens gepigmenteerd. Kan ook eigenlijk niet anders, omdat het eigenlijk gewoon pure oogschaduw is. Ik ben wel fan! Ik vind het echt een prachtige kleur. Als je het product eraf haalt, blijven er veel glitters achter. Dat is wel een klein minpuntje.

Heb jij al eens pure pigments gebruikt?

Liefs en tot morgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x