Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn nieuwe zonnebril


Na 1 jaar dezelfde zonnebril te hebben gedragen, is het deze zomer toch weer eens tijd voor een nieuwe!



Ik kocht een bril bij de Bristol en ben er nog steeds, na 3 maanden heel erg blij mee!

De zonnebril waar ik mijn ogen niet van af kon houden, is een simpel montuur met blauwe glazen. Ik ben zelf sowieso meer van de simpele monturen. Ik vind het ook zeker erg belangrijk dat een zonnebril onder je wenkbrauwen te zien is.


De zonnebril die ik heb heet een clubmaster. Het is een zonnebril met een rustige maar ook stijlvolle uitstraling. De blauwe glazen maakt de zonnebril wat stoerder om te dragen. Leuk detail!


De zonnebril ziet er heel fashionable uit en daar houd ik stiekem wel van. Het is een basic model, maar daarnaast ook klein, daardoor is 't niet een opvallende zonnebril.

De zonnebril heb ik gekocht bij de  Bristol. Het model Clubmaster is hier verkrijgbaar voor maar liefst €5,99!

Heb jij al een nieuwe zonnebril aangeschaft?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x