Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Makeup Revolution Lipstick Vamp Collection: Rebel With Cause


Nog niet zo heel lang geleden plaatste ik een bestelling bij MakeUpMusthaves. En daarbij kocht ik deze lipstick van Make Up Revolution.



Toen ik een tijd geleden een enquête online plaatste, kreeg ik 'n reactie van een lezeres om mij wat meer bezig te houden met exclusievere merken. Ik was het met haar eens en besloot om een keer iets te bestellen van een merk, dat ik nog nooit eerder geprobeerd had!

Vandaag vertel ik of ik deze lipstick een succes vind..


De lipsticks van Make Up Revolution vind ik er wel basic uitzien. Er wordt duidelijk (bijna) geen aandacht besteed aan de verpakking. Met name met budget producten gebeurt dit vaak. Toen ik ongeveer een halfjaar geleden kennis maakte met de kleur (donker)paars, was ik op slag verliefd. Omdat ik de lipsticks van Make Up Revolution nog nooit geprobeerd heb, werd het wel eens tijd!


Er zijn meerdere mooie kleuren te koop uit deze lijn van Make Up Revolution, dus het was moeilijk om te kiezen. Ik besloot dit keer om weer voor een donkerpaarse, opvallende kleur te gaan.

Naam: Rebel With Cause. 


Rebel With Cause is een donkerpaarse, intieme kleur en ziet er zo op het eerste oog echt prachtig uit. De lipstick heeft een glanzende finish. Naar mijn ervaring vind ik lipsticks met een glanzende finish meestal minder mooi dan lipsticks met een matte finish!


De lipstick voelt romig aan, dit is erg fijn. Daardoor kan hij wel gaan uitvegen buiten mijn liprand, dit is een dingetje waar je dus mee moet oppassen.

Rebel With Cause bracht fijn aan en ik vind de kleur echt heel erg mooi! De finish is glanzend, maar wel een stuk minder dan andere lipsticks uit mijn stash. Verder blijft de lipstick, zeker voor een donkere kleur als dit, mooi ondanks ik best veel eet en drink.

Nog een voordeel wat ik momenteel kan benoemen is de geur van de lipstick, ik kan het niet echt benoemen, maar hij ruikt heel erg lekker naar bloemen, of zoetigheid.

Ik kocht deze lipstick bij mijn bestelling bij Make Up Musthaves. 
De verkoopprijs is €1,49.

Wat is jouw favoriete lipstick op dit moment?

With love,

Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x