Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Fogan nagellak | 13, 32 & 39


Ik heb nog best wel weinig lakjes van Fogan, omdat het simpelweg een merk is die mij niet heel erg aanspreekt..


Van alle lakjes van Fogan die ik heb, heb ik 't nog nooit gehad dat er echt een lakje uitsprong. Totdat een vriendin van mij, haar nagellak aan het opruimen was, en ik zag een paar mooie van Fogan voorbij komen..

Vandaag laat ik nummer 13 en nummer 32 zien. 13 is een turquoise shimmer kleur, en nummer 32 is een fel paarse kleur. Beide aparte kleurtjes, die ik niet snel als eerste zou kopen in de winkel.

FOGAN NUMMER 13




Fogan nummer 13, is zoals je ziet een turquoise shimmer kleur. Normaal gesproken koop ik tegenwoordig niet snel meer shimmer lakjes, omdat ik toch weet dat ze als topcoat bedoeld zijn en daarom niet goed dekken. Maar toen ik een strook over mijn nagels lakte, wauw! Hij is zo mooi.. Hij lakt heel fijn, de nagellak is totaal niet stroperig en dekte al gelijk volledig bij de eerste laag.

Update 20 oktober 2016:
Ik heb de nagellak opgehad naar mijn werk (achter de kassa), en hij was nergens eraf gechipt! Vandaag heb ik veel gedaan, en de nagellak is er bij sommige stukjes volledig afgegaan. Conclusie: de nagellak blijft 2 dagen zitten zonder te chippen.

FOGAN NUMMER 32




Fogan nummer 32 is een fel paarse kleur. De structuur is ook heerlijk net zoals nummer 13. Niet te dik, en niet te dun. Dit lakje dekte pas goed bij twee laagjes. Maar voor de zekerheid heb ik 3 laagjes aangebracht. Op de foto ziet de kleur er precies hetzelfde uit als in real life. Nee, ik vind dit geen mooie kleur, en zou 'm ook niet dragen..

FOGAN NUMMER 39




Ai! Dit had ik niet zien aankomen.. Ik vond het in eerste instantie al dat die dop van het lakje helemaal 'ingedeukt' was.. Maar ik dacht dat dat gewoon door het plastic laagje zou komen. Mijn planning was, was dat ik dit lakje ook zou reviewen.. Alleen, ja.. Hier kan ik niet veel mee, haha! Jammer!

De fel paarse lak raad ik dus niet aan, mede door de felheid. De turquoise shimmer kleur raad ik zeker wél aan. Deze is gewoon prachtig; hij lakt goed, en de structuur is heel fijn.

Alle lakjes bevatten 5 ml en zijn verkrijgbaar op Fogan.nl voor €0,99,- per stuk.

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x