Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn favoriete apps van dit moment


Sinds ongeveer een jaar geleden, ben ik overgestapt van een Samsung Galaxy S3 naar een HTC..


En wat is dat een groot verschil! Een van die grote verschillen is, dat ik nu veel meer apps kan downloaden zonder dat mijn telefoon er traag van word. Zoveel meer keuze en plezier! 

Vandaag, in dit artikel, deel ik mijn favoriete apps van dit moment..

-- Mirror Image
Dit is een 'spiegeling' app, zoals de naam het ook al zegt. In eerste instantie wist ik niet zo zeker of dit wel een goede app zou zijn. Ik had al eerder van die apps geprobeerd waarbij je op verschillende manieren je foto's kunt weerspiegelen, maar daar zat zoveel reclame steeds tussendoor, vervelend.. Maar deze app werkt heel fijn voor mij!


-- WeHeartIt
WeHeartIt is een app waar je eigenlijk heel veel inspiratie op kunt doen, quotes, slaapkamer ideeën, activiteiten voor kinderen inspiratie etc.. Echt een leuke app! 


-- PicsArt
PicsArt is een app die ik gebruik voor al mijn instagram foto's. De app heeft mooie filters.. Bij deze app is het zo fijn, dat je de 'witte randen' er gelijk bij in hebt, en je daarvoor geen speciale app meer hoeft te downloaden. Kost weer ruimte op je telefoon! 


-- Instagram
Instagram is wel een bekende app. Ik gebruik het heel vaak, om er leuke foto's, momenten en gebeurtenissen op te zetten. Deze app geeft je de mogelijkheid om al je foto's te kunnen delen, en dat kan soms wel fijn zijn. Want stel je mobiel is kapot, en je hebt een foto op je Instagram pagina staan, dan heb je die altijd bij de hand! 

Wat zijn jouw favoriete apps van dit moment? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x