Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Personal: een ander blogschema?


Zoals jullie misschien wel weten, is dat ik deze afgelopen jaren een vast blogschema heb gehad..



Maar, nu ik over ben naar het 2e leerjaar van mijn opleiding, betekent dat ook dat ik veel minder tijd heb voor bloggen. Eerlijk gezegd vind ik dit wel jammer.. Maar ik probeer elke week 3 artikelen voor jullie in te plannen, zodat mijn blog altijd actief blijft!

Ik ga nu 2 dagen per week naar stage, en dit zijn volle dagen van 8 tot 5. Dan heb ik dus sowieso geen tijd om nog te bloggen, want ik sport ook nog graag ertussendoor. De andere drie dagen ga ik naar school, en dit zijn ook vrij lange dagen. Omdat er dan alleen nog maar het weekend overblijft, probeer ik zoveel mogelijk vooruit te werken zodat er wél artikelen doordeweeks online komen. Zonder dat ik er die dag iets voor hoef te doen, één klik, en hij staat online!

Vanaf nu, probeer ik 3 artikelen per week online te plaatsen. Dit zijn vaak de woensdag, de vrijdag en de zondag. In de vakanties komen er vaak wat extra artikelen online..

Wat vinden jullie van dit blogschema? 

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x