Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Verhuizen: mijn IKEA wishlist


Eind volgende week ga ik over naar een nieuwe plek. Dat betekent een nieuwe slaapkamer..



En dat er nieuwe dingen geshopt moeten worden! En waar kan dat beter, dan bij de IKEA. Ja, juist, nergens. Veel winkels verkopen hun producten voor heel veel geld. Terwijl ik 'n persoon ben die graag geld wilt besparen. Dus ik besloot een wishlist te maken, van items die nog nodig zijn voor in mijn nieuwe slaapkamer. Er zitten alleen meubels bij, nog geen accessoires. Veel accessoires heb ik al gekocht. Maar ik wil niks verklappen.. Als mijn kamer helemaal klaar is komt er een mega home shoplog online!

Er zijn nog zeker een paar meubels die ik mis in mijn nieuwe slaapkamer..



Mijn zoektocht naar dé perfecte kledingkast heeft lang geduurd.. Veel kledingkasten zijn veel te groot, niet stevig, of heel prijzig. Ik kan geen grote kledingkast nemen, aangezien mijn nieuwe kamer niet heel veel groter is dan de kamer die ik nu heb. Al had ik dat wel heel graag gewild. Ik koos voor deze kledingkast, met 3 deuren, en ik heb met opzet niet gekozen voor wit, omdat ik anders te veel witte meubels in mijn kamer heb. En deze kast is ook niet heel erg duur!


Ik heb niet veel meer opbergruimte dan in mijn oude kamer, en ik ben echt fan van dit bureau en al helemaal van het kastje wat eronder zit. Je kan er zoveel in kwijt! Ik denk dat ik daar mijn schoolspullen goed in kwijt kan. Want voor mijn make-up stash heb ik al een ander leuk idee..


Momenteel heb ik een bureau, waar mijn make-up op staat in een soort van 'rekje.' Maar in mijn nieuwe kamer wil ik graag van mijn bureau een mooie kaptafel maken. Hier voor is een aanbouwdeel heel erg handig! Doordat het bureau hoger word gemaakt, kan ik daar gemakkelijk een spiegel op zetten of boven op hangen! 


Goed passend bij mijn zwarte kledingkast, leek een extra kledingrek mij erg leuk. Het is dezelfde, matte kleur als mijn kledingkast. Ik heb als idee in mijn hoofd, om, om de stang van het kledingrek, een sliert met rozen te hangen, zodat je ook wat kleur geeft aan het rek! 

Wat vind jij van deze combinatie?

Liefs..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x