Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Quote #1


Opstaan met een het idee wat je eigenlijk gaat doen op deze zonnige zondag. Denk aan iets leuks, iets fijns.



Ik, een meisje van 16 jaar. Ik heb nog zo'n grote toekomst voor me. En toch doe ik het elke keer weer, mijn toekomst laten leiden door de mensen om me heen. Waarom? Is dat misschien menselijk?

"Ik focus me alleen op de dingen waarvan ik hou. Heb geen zin om me druk te maken over de mensen die me niet mogen. Ik ga niet extra aardig doen om ervoor te zorgen dat ze me mogen. Als je me niet mag, klaar. maar ik ga er niet mee zitten, ik heb jullie niet nodig. Ik heb alleen de mensen nodig die van me houden en ik van hun. Waarom zou ik me druk maken over mensen die me niet mogen. Als ik zie hoe super de mensen zijn die dichtbij me staan."


Je eigen ding doen met een positief gevoel zorgt voor een fijne dag. Dus, geniet van je eigen dingen die jíj leuk vind. Wat vind je leuk? Waar ben je dankbaar voor? Ga je deze maand iets leuks doen?

Volg jij je dromen?

P.S. Hebben jullie de reclameblokken al gezien in de sidebar? Supertrots!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x