Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

2x nieuwe Essence nagellak


Eens in de zoveel tijd kijk ik bij de nagellakjes van Essence in hun vaste assortiment. Zo nu en dan word er in mijn filiaal een toevoeging gedaan.



Zo nu en dan worden er weer nieuwe lakjes toegevoegd, en met name sprongen deze twee kleurtjes er uit voor mij. Benieuwd naar wat ik hiervan vind? Kijk dan snel verder.


Ik ben heel erg gewend aan de kwaliteit van de nieuwe Gel polish lakjes van Essence. Daarom ga ik vaak even kijken of er weer nieuwe, leuke kleurtjes bij zitten. Omdat ik dan toch wel weet, dat ze, goed blijven zitten, en de pigmentatie geweldig dekkend is. Aangezien ik de laatste tijd niet veel nagellak heb gekocht, (eigenlijk meer omdat dat van mijzelf niet meer mag, maar ik kan de weerleiding niet weerstaan). Was het wel weer wennen om nieuwe nagellak te kopen.


Van mezelf mag ik eigenlijk niet veel nagellak meer kopen. Hier is een belangrijke reden voor. Ik doe op dit moment een opleiding, waarbij ik op mijn stageplek geen nagellak mag dragen i.v.m. de hygiëne. En oh, wat baalde ik daar van in het begin. Al mijn lakjes, weet nu even niet hoeveel het er zijn maar het zijn er veel. Kan ik dan amper dragen, want ja, je kan alle kleurtjes niet allemaal tegelijk dragen. Ik doe Pedagogisch Medewerker en loop stage op de speelleergroep en de BSO. Kleine kindjes en de wat grotere kinderen.



Allereerst begin ik met deze, ja, wat voor kleur is het eigenlijk. Bij mij komt hij meer over als een soort van grijzige kleur. Subtiel, simpel maar ik vind hem echt mooi! Nummer 37, Serendipity. Apart naam. Prachtige kleur is het ook, ik vind het nu ook helemaal geschikt voor in de herfst! Beetje grauwig.



De foto's zijn gemaakt met grauwig daglicht, ik ben vanochtend expres vroeg opgestaan om deze blogfoto's voor vandaag te maken. Aangezien ik pas om half 5 uit was, en het licht dan al helemaal niet fijn was! En ja, ik kon het ook niet anders verwachten van Essence. Fijne kwast, goede structuur en vooral een mooie dekking. Verliefd op dit kleurtje.



Op nummer 51' miss captain werd ik eigenlijk meteen al verliefd. Het is zo'n aparte kleur blauw die je niet gauw ziet. Ik had zo'n soort kleur blauw nog niet, voor zover ik weet haha. De meest perfecte kleur blauw, eigenlijk. Ik hou helemaal niet van die felle neon blauwe kleuren. Ze maken m'n huid zo bleek en ik vind het ook niet zo mooi staan. Een mooie creamy blauw die wel bij elk seizoen past.



Ja, ik wil het weer zeggen. Geweldige dekking. Het is een kleur die niet al te opvallend is. Dit wordt een favoriet!


Ik kocht deze twee lakjes in de aanbieding bij het Kruidvat. Het was weer zo'n actie met 1+1 gratis op alle nagellak. Over de kwaliteit ben ik zeker te spreken. Moeite waard om deze heerlijke, herfstige en warme kleuren te kopen!

-----------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x