Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

DIY! Schoolspullen pimpen met washi tape


Als de schriften en het kaftpapier er gezellig en mooi uitzien, ga je het sneller kopen. En dat extra zetje hebben we wel nodig als het om schoolspullen kopen gaat..



Genoeg redenen om vandaag je saaie, schoolspullen om te pimpen!


We zitten alweer een tijdje op school. De herfstvakantie is geweest. Je zit nu misschien wel op een hele nieuwe school, een andere opleiding of gewoon een klas hoger. Schoolspullen komen vind ik altijd heel leuk om te doen. Omdat ik graag unieke schoolspullen wil, besloot ik om ze dit jaar om te gaan pimpen! Zo pakte ik mijn washi tape erbij!

Wat je nodig hebt:
* schriften.
* lijmstift.
* markeerstiften.
* pennen.
* potloden.
* rekenmachine.
* schaar.
* washi tape.

Het resultaat







Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! 

x Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x