Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Beauty Bits op mijn plankje!



Eigenlijk ben ik de hele dag wel bezig met beautyproducten zonder dat ik het ook echt doorheb. Van mijn ochtend routine tot de laatste dingetjes in mijn routine 's avonds laat.

Ik heb op een plankje, naast mijn bed mijn everyday bakje staan. Ik heb voor mijn routines een aantal producten op mijn plankje staan zodat ik zeker weet dat ik ze niet vergeet of niet kwijtraak! En dat ga ik vandaag met jullie delen..


Mijn plankje ligt altijd behoorlijk vol, maar ik noem het zelf meestal een georganiseerde chaos van mijn favoriete beautyproducten op dit moment. Alles wat er ligt dient voor een doel en dat gebruik ik ook regelmatig.

Ik zal trouwens de producten waar ik al een review over heb geschreven linken in deze blogpost bij elke foto. Laten we beginnen met de producten voor mijn gezicht!





Ik gebruik de Essence all about matt! fixing compact powder voor het afpoederen van mijn gezicht. Dan blijft mijn foundation + concealer + blush langer mooi en het is handig in gebruik.







Daarna mijn favoriete blush van dit moment, de Catrice Multi Colour Blush die ook niet meer te
koop is op dit moment. Deze blush heeft een mooie overloop.





Ook ligt er altijd vast een klein spiegeltje in mijn everydag make up bakje. Dit spiegeltje komt van de Wibra geloof ik. Ik heb 'm al heel lang, en weet dus niet of hij nog te koop is.





Ik gebruik eigenlijk zelden, of amper een highlighter. Ik heb van mijzelf een vrij lichte huid, ik gebruik daarbij ook een lichte foundation. En als ik ook nog is highlighter op doe, word mijn huid nog bleker dan dat hij al was. Misschien dat ik binnenkort een bronzer een keer moet proberen.





Ook laat ik mijn vaste foundation van Rimmel London aan jullie zien. Echt waar, ik heb nooit de perfecte kleur foundation voor mijn huid kunnen vinden, maar sinds een paar weken gebruik ik deze en oh, ik ben echt supertevreden!





Ik heb ook een standaard concealer op mijn plankje liggen van Essence. Dit is een merk waarvan ik heel veel producten in mijn dagelijkse routine gebruik. Als een meisje van 15 ben ik ook voor het eerst begonnen met een mascara van Essence. De producten van Essence zijn altijd zo fijn, voor zo'n klein prijsje! Dus de kwaliteit van Essence is voor mij heel herkenbaar. Natuurlijk is het een product wat minder fijn dan de andere. Maar zo gaat dat.



De volgende stap zijn de ogen. Ik gebruik vrij weinig of zelden oogschaduw. Daarom liggen die op dit moment niet in mijn everyday bakje. Maar juist veel mascara's en eyeliners. Echt onmisbaar voor mij is deze mascara van Essence. Sinds ik deze ontdekt heb, kan ik ook eigenlijk niet meer zonder. Hij geeft mijn wimpers lengte, een diepe zwarte kleur maar ook vooral heel veel volume.



Daarnaast heb ik 3 eyeliners in mijn bakje zitten om eventueel af te wisselen als ik zou willen. En oh, ik heb ontdekt dat 2 van de 3 eyeliners uitgedroogd zijn. Dat word gauw een nieuwe inslaan.



Naast een vaste mascara, heb ik er ook altijd een extra mascara in zitten. Deze mascara heb ik er meer inzitten voor wat extra volume. Hij geeft je wimpers een extra boost, en dat is soms wel even fijn!


En dan deze té fijne wimperkruller van de Primark. Wat ben ik hier dol op, ik gebruik 'm nu bijna 1,5 jaar, en ja, dat is inderdaad echt heel lang! Ik heb nu al eerder 2 andere wimperkrullers geprobeerd, omdat 1,5 jaar ook gewoon te lang is. Maar elke wimperkruller die ik tot nu toe naast deze heb geprobeerd, is lang zo fijn niet als die van de Primark.



Ook niet te missen, is de wel bekende oogschaduwbasis van Essence!




En dan het onderdeel waar ik het het moeilijkste vind om me te beperken. De lipproducten. Mijn lipstick liefde breid zich steeds meer uit.. Waar mijn moeder niet bepaald blij mee is.. Ik heb sinds kort lipliners ontdekt, en ik vind ze ook eigenlijk wel fijn. Je kan het even snel opdoen als je die dag geen zin hebt in een lipstick.



Ondanks dat ik heel tevreden ben over ''07 cute pink'', vind ik ''08 red blush'' ook een geweldige lipliner van Essence. Mijn lippen zijn heel gevoelig als het gaat op lipliners, ze zijn meestal heel droog met velletjes en gebruik ik alsmaar elke dag lippenbalsem. Nu valt dat echt heel erg mee, terwijl het herfst is! Ik ben meer dan tevreden..




Een product die ik haast wel elke dag bewonder.. Deze dupe lipstick van MAC Cosmetics. Wat ben ik ontzettend verliefd op deze lipstick. En dan is het ook nog maar een Replica variant hé. Nu het weer wat koud is geworden, kan ik niet meer zonder warme, roze kleuren.




En ja, nog een! Je hebt het goed gezien! Ik gebruik deze MAC Replica lipstick met evenveel liefde als die andere van MAC Cosmetics. Het is een heerlijke, romige lipstick met veel pigment. Misschien schaf ik binnenkort een echte MAC Cosmetics lipstick aan!





Een product die ik niet veel gebruik op dit moment. Deze lipstick van de H&M heb ik een keer in de Sale gekocht voor €1,-. Ik was wel erg benieuwd naar de kwaliteit van de lipsticks van de H&M. Ik heb deze lipstick gewoon in mijn bakje staan omdat ik het zonde vind dat hij voor oud vuil in mijn lade ligt.





Het grappige is, dat ik nog een lipstick van de H&M heb waar ik juist wel tevreden over ben. Het is een fijne, romige lipstick die niet veel pigment heeft. Je kan hem eigenlijk ook wel als een soort lippenbalsem gebruiken. Fijn product!





Mijn lippen zijn behoorlijk gevoelig en heeft vooral tijdens de herfst en de winter de neiging tot uitdrogen. Daarom hebben mijn lippen veel verzorging nodig. Lippen vol velletjes, met een lipstick erop gesmeerd staat natuurlijk nergens naar. Nu het herfst is, gebruik ik haast alleen maar lipsticks die glanzend en vooral romig aanbrengen.




Deze Essence lipstick komt uit het oude assortiment, dit betekent dat ik 'm al best een tijdje heb. Ik vind dit een erg fijne lipstick en het doet wat het belooft. Het maakt mijn lippen zacht. Het enige wat ik zelf eraan zou hebben veranderd is de verpakking. Die ziet er wat goedkoop uit. Maar gelukkig is die in het vaste assortiment, nu, wel veranderd!





Het seizoen voor mooie herfst kleurige lipsticks is inmiddels weer begonnen. Ik ben mijn lipstick collectie nu meer naar de herfstkleuren aan het inkopen. Een voorbeeld aan deze lipstick, het is een warm, roze kleur. Eerlijk gezegd vind ik dit een van de mooiste kleuren die ik heb van Essence.





Je hebt nu wel kunnen merken, dat ik veel van nude, oud, roze tinten houd. Felle rode tinten is echt niks voor mij.





En als een van de laatste producten, is dit de wel bekende Baby Lips! Deze heb ik gekocht toen er een trend was, dat je ze ein-de-lijk in Nederland kon kopen! Ik heb een paar keer met mijn hoofd moeten schudden om ze niet allemaal mee te nemen. Een kiezen was toch erg lastig, toch koos ik voor een die ook een kleurtje achterlaat!





Als een na laatste, een lipstick van Catrice! Al snel had ik door dat deze lipstick niks voor mij was. De kleur roze is te fel. Waardoor, als ik 'm op heb, ik een bleke uitstraling van krijg. Het is een prima, romige lipstick. Maar de kleur is een minpunt. Ik heb deze lipstick al redelijk lang, dus snap eigenlijk niet waarom ik 'm toen heb gekocht.




En, dit is de laatste! Deze kan ik helaas nog niet voor jullie swatchen, aangezien er volgende week een review van online komt en ik de foto's nog moet maken! Ik ben erg benieuwd..

- Catrice Multicolour Blush --> link.
- MAC lipstick Sheer Plum --> link.
- Dare you by MAC Cosmetics --> link.
- Essence lipliner 08 Red Blush --> link.
- Rimmel London Foundation --> link.
- H&M Lipsticks --> link.
- Essence Highlighter --> link.
- Essence concealer --> link.
- Essence lipliner 07 Cute Pink --> link.
- Essence lipstick ''13 love me'' --> link.

Bewaar jij ook veel beautyproducten die je amper gebruikt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x