Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Eerste indruk: Garnier Micellairwater


Hi! Daar ben ik weer met artikel 7 van deze week! Een tijdje later online, omdat ik vanmiddag naar de schaatsbaan was! Ik heb weer een 'trend' gekocht en uitgeprobeerd!



Kijk mee als je wilt weten wat ik ervan vind, is het de trend echt waard?


Garnier Micellair Reiningswater 

De Etos, een drogist waar ik bijna nooit naar binnenstap. Maar.. hun reclamefolder lees ik zo af en toe wel door. Ik had wat aanbiedingen gespot, waar ik best wel benieuwd naar was. 

Ik was zo'n 2 weken geleden in de stad voor een vriendin haar verjaardag. Ik zou nog even als laatste optie bij de Etos kijken, voor misschien een leuk nagellakje of dergelijk. En, mijn reinigingslotion van de Trekpleister was toch op, dus ik besloot om even bij het assortiment van de Etos te gaan sneupen. 


En toen, zag ik een aantal aanbiedingen staan. Mijn ogen gingen eerst naar die van Garnier, omdat ik al wat goede ervaringen heb met dat merk. En wow, er stond dat alle reinigingsproducten maar voor €3,- waren! Dit bracht mij aan het denken, 'zou ik de uitdaging aangaan?' Ik dacht geen seconde na en nam deze Micellaire Reinigingswater mee!  



Ik koos voor de variant met als term 'de gevoelige huid', omdat mijn huid altijd extreem overgevoelig is voor nieuwe reinigingsproducten. 

Dit zegt Garnier: 

Is dit product geschikt voor mij?
Ja, als je op zoek bent naar een efficiënt, snel en gemakkelijk te gebruiken product dat de huid reinigt en de make-up verwijdert in alle zachtheid. 




De flacon heeft een zeer fijne dop, niet te groot, en ook absoluut niet te klein. Ook komt het product er gemakkelijk uit! Pluspunt dus. De geur van het product is heel zacht, een geur die je eigenlijk bijna niet ruikt. De substantie is ook niet te waterig. Hij reinigt mijn gezicht echt goed, zonder dat ik een rode uitslag krijg. Wel zitten er nog enkel mascara restjes op mijn wimpers, maar dat kan bijna geen enkele reinigingslotion heel goed weghalen.. 

Ik merk zeker weten wel dat dit echt om kwaliteit gaat! 

Ik ben heel tevreden over dit product! Simpele, reinigingswater, zonder geur, en heel fijn voor mijn extreem overgevoelige huid. 

Is het de trend waard?
Ja! Ik ben zeer tevreden. 

De Garnier Micellairwater, €6,99, bij Etos te koop. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x