Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Max & More nagellak (Nude en Bordeaux) | Review


Vandaag review ik 2 nagellakjes van de Action, Max & More. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!



Max en More
Zo'n 2 weken geleden was ik weer sinds een tijdje niet geweest te zijn, in de Action. Max & More is een merk die ik veel in mijn stash heb, aangezien ik deels de nagellakjes altijd hartstikke fijn vind. De verpakking vind ik er meestal wel wat goedkoop uit zien. Maar dat kan de kwaliteit van de nagellakjes natuurlijk niet tegenhouden!

Nou, dat klinkt best wel goed toch? Nu op naar de review!



Ik nam twee kleuren nagellak mee. Nude en Bordeaux. Toen ik het assortiment van de kleuren in de winkel bekeek, spraken eigenlijk deze 2 kleuren mij alleen aan. De kleuren vind ik erg mooi passen bij het seizoen op dit moment.

De nagellakjes bevatten: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributiel Citrate en Isopropyl Alcohol. 



Dit is Nude! Een mooi, oud roze kleurtje.


Het lakje komt iets donkerder uit dan dat hij in het potje zit. Mooi!


En dit is Bordeaux! Een typisch Bordeaux kleurtje, inderdaad. Dit soort kleurtjes vind ik altijd heel mooi voor in de herfst!


Van dit kleurtje word ik echt heel blij, zo mooi!


Wat vind ik ervan?
Ik ben niet bepaald verrast, omdat ik al veel van deze lakjes van de Action in mijn stash heb. Maar die Bordeaux rode! Echt heel erg mooi vind ik die. Eigenlijk zelfs mooier dan de oud roze, terwijl ik daar een tijd ook hartstikke verliefd op was. Het kwastje is klein, en lakt goed. Wel vind ik 'm een beetje te klein.. De nagellak droogt heel snel en aan twee laagjes heb je al genoeg.

En dan nu het belangrijkste, blijft het lang zitten? Want niets is zo vervelend dat wanneer je je nagels net hebt gelakt, de volgende dag al stukjes van je nagellak eraf zijn gegaan! Ik gebruik altijd een basecoat onder mijn nagels. De lakjes bleven zo'n 3,5 dag mooi zitten, dat vind ik toch echt wel lang voor die €0,49 cent!

De lakjes bevatten elk 7 ml. Dat is wel het gemiddelde voor nagellakjes. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een heel flesje nagellak opgemaakt.. Goed voornemen voor 2016? :)

Ben je op zoek naar een budgetproof nagellakje met basic kleuren? Die bovendien best lang blijft zitten? Dan raad ik je deze nagellakjes zeker aan!

Max & More nagellakjes zijn te koop bij de Acion voor €0,49 cent. 

Wat vind jij van de nagellakjes van Max & More? 

Love,

Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x