Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Tagtime: De laatste keer Tag


Ik kijk vaak genoeg op andere leuke blogs, en dit keer kwam ik op de blog van Kelly de 'laatste keer tag' tegen! Ik vond 'm zo leuk dat ik deze ook graag wilde overnemen.



Met onder andere, de laatste keer dat ik huilde, gelogen heb en nog veel meer leuks! Benieuwd naar mijn antwoorden? Kijk dan snel verder!

De laatste keer dat je... 

Uitgebreid hebt gekookt..
Naja, ik ook eigenlijk bijna nooit. Ik ben 17 jaar en in mijn leven koken mijn ouders voor mij. Op zich ook wel logisch, haha! De laatste keer dat ik uitgebreid heb gekookt was op school, ik moest een gezonde kindermaaltijd verzinnen, de ingrediënten inkopen en het vervolgens ook maken! Ik heb samen met 2 vriendinnen van mij toen, dora pasta gemaakt met een zelfgemaakte tomatensaus en smac. Dat smaakte erg goed!

Dacht ik wil een baby..
Toen ik 4 handen op 1 buik terug aan het kijken was! Het klinkt misschien raar, maar ik kan mij in sommige dingen misschien wel herkennen. In 4 handen op 1 buik volgen ze 8 tienermoeders die tussen de 16 en de 20 jaar zijn. En ja, ik zit ook in die leeftijd. Ik werk zelf op mijn stage ook met kleine kinderen, van 2 tot 4 jaar. En wat geniet ik daarvan! Maar... Voorlopig nog geen kinderen voor mij!

Zo hard hebt gelachen dat je mascara op je kin hing..
Dat was 2 weken geleden, ik was uitgenodigd voor een Gourmet-feestje van een goede vriendin van me. En wat heb ik me daar stuk gelachen! Het was echt een lachwekkend feestje. Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel! ;)


Huilde...
Dat was gisteravond in bed nog! Ik keek een video op YouTube, en op de een of andere manier kwam die heel emotioneel bij mij binnen!

Veel te veel geld hebt uitgegeven...
Nu ik sinds 2 maanden een baantje heb, probeer ik erg zuinig op mijn geld te zijn! Ik vermijd leuke stad middagjes het liefste. Ik heb hier lang over zitten nadenken, maar ik kom er helaas niet op!


Je kind je ontroerde..
Ik heb nog geen kinderen, dus ik kan helaas deze vraag niet beantwoorden, haha!

Dronken was..
Ben ik nog nooit geweest, hihi.


Heel hard hebt gezongen..
Toen ik in mijn kamer stond op te ruimen, en dat was toevallig gisteren! Ik zong keihard mee met mijn favoriete nummers. Nadat ik deze blogpost online heb gegooid ga ik mijn kamer schoonmaken, met een CD! Dit word de longen uit mijn lijf zingen, hahaha!

Gesport hebt..
Dat was uhm, vorige week donderdag! Ik sport sinds februari elke maandag, woensdag en donderdag! Goede voornemens moet ik van mezelf kunnen vasthouden.

Heb gelogen..
Hmm.. Ik heb geen idee eigenlijk.

Dan was dit 'De laatste keer' tag alweer! Ik ben benieuwd wanneer jullie laatste keer was dat je aan een baby dacht.. 

Liefs,
Fardau.

Volg mij via Bloglovin, Twitter, Instagram, Facebook en Snapchat: mylifeasfardau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x