Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favoriete nummers van 2015!


2015 was voor mij een jaar met weinig ups en veel downs. Ik heb veel geleerd. Ik werd fan van liedjes waarvan ik dat nooit zou verwachten..



Vandaag laat ik jullie mijn top 5 liedjes zien die ik veel heb geluisterd in 2015 en deze zeker weten ook in 2016 ga luisteren!

5: Elle Goulding - Love me like you do

Ellie Goulding, een artiest die ik in 2015 ontdekte. En met succes heeft deze artiest mij overwonnen, wat een te gek nummer! Ik word spontaan blij elke keer als ik dit nummer hoor.


4: Hozier - Take me to the church

Hozier.. een artiest die mij nooit bekend voor kwam.. Ze brachten vorig jaar, in 2015, een tof nummer uit! Een echte knaller!


3: Rihanna - Fourfiveseconds

Dit is weer een heel goed voorbeeld van een geweldig liedje die ik nu ook nog steeds elke dag luister. Ik heb de muziek van Rihanna altijd interessant gevonden. Ik ken ongeveer alle nummers van haar wel uit mijn hoofd. Echt een prachtig, emotioneel liedje. 


2: Kensington - War

Kensington is een band die ik al een aardige lange tijd volg. Toen ze weer een nieuw nummer vorig jaar uitbrachten stond dit nummer echt 24/7 bij mij op. Ik ben echt gek op hun nummers! Ik heb zelfs vorig jaar een fan shirt gekocht van ze. 


1: Justin Bieber - Love Yourself

Ik heb lang moeten nadenken over welke ik nou op nummer 1 zou zetten. 'Zou ik nou alweer een nummer van Kensington op nummer 1 zetten?' Nee.. Wel Justin Bieber? Ja! Ik kan er gewoon niet omheen dat ik verslaafd ben aan dit nummer.. Ik vind het nieuwe album van Justin Bieber helemaal geweldig.. Dus of er nou 'Sorry' of 'What do you mean' had gestaan, het maakt eigenlijk helemaal niks uit. 


Zo, dan was dit mijn top 5 van 2015!

Wat waren voor jou de mooiste liedjes van 2015?

-xxx-

Fardau

PS: volg jij mij al op bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x