Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review: SLEEK MakeUP Cream Lipstick - Hot Stuff


Een tijdje terug maakte ik voor het eerst kennis met de webshop MakeUpMusthaves. Toen kocht ik deze lipstick van SLEEK..



Vandaag is het de tijd om de kleur Hot Stuff aan jullie te laten zien. Lees je mee?



Sleek Cosmetics
Sleek wordt in Nederland steeds een bekender merk.. Dit merk staat bekend om de kwalitatieve goede oogschaduwpaletten, tegen een budget prijs. Dit klinkt goed toch! Ik heb met de kerst in 2015 al een oogschaduwpalette van Sleek gekocht, en daar was ik heel tevreden over.. Vandaag test ik een ander product van Sleek, een lipstick! 



Sleek Cream Lipstick
Een variant van de Sleek Lipsticks zijn de Cream Lipsticks. Ik heb nog geen Sleek lipsticks in mijn bezit, dus ik ben extra benieuwd. Ik vind de huls er een beetje goedkoop uit zien. Ik hoop dat deze Sleek Cream Lipstick mij blij maakt..

Hot Stuff
Hot Stuff lijkt op de sticker met de naam erop een zalmroze kleur.. Donker maar toch nude, leuk kleurtje. In werkelijkheid is hij een stuk donkerder, hij neigt naar rood. Zullen we kijken naar de swatches? 



Conclusie
De kleur vind ik vreselijk, niet mooi. Ik raad je niet aan om deze lipstick via internet te bestellen, eerder in de Douglas of in de DA. Hij brengt wel creamy aan, dat vind ik zeker een pluspunt. De kleur op mijn lippen is toch heel anders. Lees van te voren ook lekker wat reviews over deze lipstick voordat je overgaat tot een aankoop om teleurstelling te voorkomen.. Het product voelt verder zacht aan op mijn lippen.

Dit vind ik geen mooie kleur, nee, deze Sleek Cream Lipstick in Hot Stuff wil ik je absoluut niet aanraden. Je koopt de Sleek Cream Lipstick voor €4,99 bij MakeUpMusthaves.

Ben jij al bekend met Sleek lipsticks?

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x