Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Primark Groningen Shoplog


Hi allemaal! Ja, het is geen 16 juni.. Ik heb mijn belangrijkste examens afgerond!


Laat ik maar meteen beginnen met jullie te bedanken voor de groei die ik heb gehad zonder dat er een artikel online kwam in die 2 weken..

Stiekem vond ik het eigenlijk best wel ontspannend om even 2 weken geen artikelen online te zetten, en een hoop dingen te doen voor school.

Dan de blogpost van vandaag, de afgelopen 2 weken is er helemaal niks online gekomen. Als je meer informatie wilt weten, lees dan even mijn vorige artikel! Hoewel dat dus alweer even achter mij ligt, leek het me leuk om gelijk te beginnen met een leuk artikel, als ik dan toch terug ben. Ik heb namelijk op 4 juni 2016 geshopt in Groningen, en onder andere bij de Primark! Ik kon het bijna niet laten om zolang de spullen in mijn tas te laten zitten, maar het is mij gelukt.

Ik deel daarom vandaag met veel plezier mijn Primark Groningen Shoplog met jullie, waarin leuke items voorbij komen! Kijk je mee?





Vierkant gevormde tas met suède aan de voorkant / 12,-

Mijn eerste aankoop is deze tas van het merk Atmosphere. De tas is gemaakt van plastic, heeft twee zijdes nep suède aan de voorkant en is gemakkelijk in gebruik door het kleine formaat! Wat ik leuk vind is dat hij een vierkante vorm heeft, zodat er veel in de tas past. Zwart en helemaal mijn stijl!




Gemêleerde top met een kleine spit / 6,- 

Ik kocht nog een kledingstuk bij de Primark, namelijk deze superleuke blauwe gemêleerde top met een kleine split. Ik twijfelde eerst wel om dit te kopen, want de stof is erg dun. Toch vond ik het shirtje leuk en dropte ik 'm in mijn mandje, want ja, 6 euro voor zo'n top is niks! Erg leuk als het weer wat warmer weer word.





Pyjamabroek met mopshondjes / 9,- 

Nog meer leuke printjes! Ik denk dat iedereen die mij een klein beetje kent wel weet: kinderlijke printjes op pyjamabroeken is echt mijn ding. Dus toen ik een keer bij de Primark in Enschede was, nam ik ook al een Frozen pyjamabroek mee! Deze nauwsluitende, pyjamabroek trok gelijk mijn aandacht en ik ben er verliefd op! Hij is heel zacht en zit lekker. Ja, een goede aankoop!



Basic hemdje / 3,- 

Tja, wat moet ik hier nog over zeggen? Mijn moeder zag dit hemdje eerst, en toen ben ik naar haar toegelopen en kon ik het niet laten om deze te laten hangen. Ik had 'm thuis gepast, en ik had beter eigenlijk een L kunnen meenemen, want hij zit best wel strak. Toch ben ik er wel blij mee.



Basic wit hemdje / 2,30,- 

Ik had nog geen enkel wit hemdje in mijn kast, dus dit kwam goed van pas. Ik nam er eentje mee om even uit te proberen.



3 Paar sokken met giraffen print / 2,50,- 

Normaal gesproken sla ik meer sokken in als ik bij de Primark ben, maar er waren niet veel leuke variaties.. Dan maar deze mee en ze zijn nog schattig ook!




Gouden subtiel kettinkje / 2,50,-

Persoonlijk vond ik het moeilijk om te kiezen, ik had een keuze tussen deze ketting, in het groot, als statement ketting, of in het klein, die ik dus meegenomen heb. Statement kettingen vind ik nog altijd de mooiste kettingen die er zijn. Bijna een jaar geleden waren deze kettingen helemaal in en droeg iedereen ze. Maar ja, ik vond de grote versie toch wat te zwaar en mijn moeder zei ook dat ik maar beter de kleine kon meenemen, so i did. 


Zo, dat was het alweer! Veel leuke items. Verder heb ik nog iets gekocht bij de Bershka, maar dit komt binnenkort in een outfitpost online. Laat me weten wat je van de shoplog vond, in de reacties! 

Heb jij deze maand nog geshopt bij de Primark? 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x