Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Even geen blogger zijn..


Ik weet niet of jullie het hebben meegekregen..



Nou, vanaf gisteren, 1 juni 2016, heb ik besloten om mijn blog voor 2 weken stil te leggen.. Gewoon offline zijn van het bloggen. Mijn plannen waren eigenlijk dat ik deze week elke dag 1 artikel online zou zetten. Maar, omdat ik sinds gisteren besef dat ik mijn werk voor school niet voor elkaar heb, moet ik er nu heel hard aan werken!

Ik kan het bloggen erbij op dit moment gewoon even niet hebben.. Ik moet 2 examens inleveren vóór 14 juni, en ik ben nog niet eens zo ver.. Als ik deze 2 examens niet haal, ga ik niet over, gewoon simpel.

Want hé, eventjes tijd voor school moet ook wel eens. Ik moet dus nu ook echt elke dag aan school gaan werken.. Echt jammer, want de laatste tijd groeit mijn blog zo hard, als ik vast elke week 3 artikelen online zette.

Offline
Ik ben vanaf vandaag dus 2 weken offline. Ik heb gewoon echt veel tijd voor stage en school nodig. Ik zit in de laatste periode van mijn opleiding, en hoewel ik dit allemaal heel goed kan plannen en combineren, neem ik voor mijn blog een pauze! En natuurlijk baal ik dat er 2 weken lang geen artikelen online komen, want ik geniet van bloggen!

Eigen schuld
Natuurlijk is bloggen voor mij een deel van mijn leven, maar school ook.. Ik was er elke dag zó mee bezig, terwijl mijn ouders elke week maar vroegen of ik huiswerk had. En ja, dat had ik, maar ik zei gewoon nee omdat ik er geen trek ik had.. Ik wou leukere dingen doen, zoals bloggen en YouTube filmpjes kijken.

En wat nu? 
Ik heb een goede beslissing gemaakt! Wat ik wel weet is dat ik het heel moeilijk ga vinden, 2 weken lang geen foto's maken, geen foto's bewerken en vooral geen leuke artikelen voor jullie kunnen maken. Maar het heeft zo af en toe gewoon een rem nodig.

En natuurlijk laat ik jullie het weten of ik over ben naar het 2e leerjaar van mijn opleiding! 

Ik zie jullie 16 juni weer!

Veel liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x